💬
Logga in
Fuska.se

En Tjej I Min Klass...

9 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

Det finns en tjej i min klass som jag gillar för hon har cool humor och så vidare B)

Men hon har värsta punkstorasystern och hon är typ så g*yi!

Och lite konstiga föreldrar åså.

Och jag börjar inte gilla hon så mycket.

Men hon tror jag gillar hon liksom så det är rätt skämmit :blush:

Jag gillar hon inte längre men det tror hon det är problemet.

Hjälp

Senast ändrad:

Nivå 7 · Fuskare

Det är väl typ bara att säga det till henne att du inte gillar henne. (fast det kan vara ganska svårt)

öhh kärring släng dig i väggen/skämt åsido men gå fram lite halvnervöst säg det sen spring därifrån alldeles röd i ansiktet

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #4

aa men hon fattar liksom alldrig det.... :angry: :angry: ;)

Nivå 7 · Fuskare

Det var ju inte bra. Men då får du lämna henne utan att säga något, till henne.

ååhh nej hon har en stora syrra som är punkare och konstiga föräldrar aaaaaaaaaghhh

nu gillar jag inte henne.

Årets nr1. Man skiter väll i deras syskon ilr föräldrar, man gillar personen för den hon/han är.

Men visst när man är 10 bast så kvittar det ju. Gå o lek med lego o skit i henne;)

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #7
↗ till inlägget

ååhh nej hon har en stora syrra som är punkare och konstiga föräldrar aaaaaaaaaghhh

Årets nr1. Man skiter väll i deras syskon ilr föräldrar, man gillar personen för den hon/han är.

Men visst när man är 10 bast så kvittar det ju. Gå o lek med lego o skit i henne;)

Du skulle fattat om du var jag..... aja fått svar på min fråga så nu behöver ni inte skriva mer....

24 Mar 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Du skulle fattat om du var han. >;)
27 Mar 2007
Nivå 11 · Veteranfuskare

Star_Fox: Om du verkligen gillar henne ska du inte tänka på hur hennes syskon/föräldrar är och beter sig.

29 Mar 2007

Mannen, inga problem. Du har flera år som väntar dig, inget och oroa sig för vill jag bara säga :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in