Hoppa till innehåll

Vad Blir Ps3 Tror Ni? Flipp Eller Flopp?


Gäst OneDream
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 45
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Nej, jag har läst på en sida att det är 2008 ? eller? sommaren 2008? aja nu till ontopic,

 

Den är RIKTIGT billig, Så att det är ju därför att det blir en FLIPP! Som blue ray spelare, extremt bra grafik, Se på filmer (men bra kvalite..) så den blir nog en Flipp enligt mej

 

 

 

 

Senast jag kollade SPELADE man på sina spelkonsoller? :huh:

Och på spelfronten äger ju x-box 360 lätt. ungefär samma grafik som ps3 fast otroligt mkt billigare!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Szellerie

Nej , Ps3 har enligt mej det dubbla bättre grafik, mycket verkligare än 360 . Men man kan ju se på dvd:Er brukar göra det rätt ofta.

 

dem flesta "vanliga" personerna har en dvd-spelare.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Något mitt i mellan.

 

Även om jag inte gillar Sony så har de många fans... Tyvärr. Det käns onödigt att det har dvd och allt, om de bara hade haft själva konsolen hade den varit billigare och Sony hade sålt fler.

 

Fast det är bara vad jag tror.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst OneDream

Nej , Ps3 har enligt mej det dubbla bättre grafik, mycket verkligare än 360 . Men man kan ju se på dvd:Er brukar göra det rätt ofta.

 

 

 

det har vi också.. :).. men vi har den på dom andra tv:erna vi har.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...