fortfarande strippa :)
Yrke När Ni E Äldre?!
Jag skulle helst inte jobba alls, men då det typ är ett måste så skulle jag kunna tänka mig att jobba med dataservice eller något annat simpelt.
↗ till inläggetJurist
Fastighetsmäklare
Advokat
Driva min pappas företag
Usch nej! :<
OnT: Jag vill bara åka till japan mä en kompis och stanna där i ett år eller nått. Annars vet jag inte vilket yrke jag vill ha än.
Nånting som har med musik att göra.
Eller polis.
kock eller jobba med datorer eller möjligtvis mäklare + skriva några böcker
Musiker eller något inom No eller So-ämnena.
Ett tips: Bli inte fastighetsmäklare om ni vill ha ett liv utanför jobbet
Rangordnat:
1. IT Relaterat / Teknik. Programmerare.
2. Elektriker
3. Militär ( Yrkesbaserat med långtidskontrakt )
↗ till inläggetEn av planerna bara, mest sannolikt att man jobbar med familjeföretaget men planer förändras ju.Ett tips: Bli inte fastighetsmäklare om ni vill ha ett liv utanför jobbet
↗ till inläggetsom är? :)↗ till inläggetEn av planerna bara, mest sannolikt att man jobbar med familjeföretaget men planer förändras ju.Ett tips: Bli inte fastighetsmäklare om ni vill ha ett liv utanför jobbet
Funderar själv på processtekniker eller processingenjör och vill helst jobba på samma företag som de flesta av generationerna i min släkt gjort.
svetsare på en oljeplattform hade varit nice
Programmerare, snut eller lastbils chaffis låter bra.
NBA är min dröm...
Ganska inne på läkare just nu, ska försöka hålla betygen bara.
Annars författare, eller rockstjärna... B)
Kanske diabetes läkare.
↗ till inläggetsom är? :)↗ till inläggetEtt tips: Bli inte fastighetsmäklare om ni vill ha ett liv utanför jobbet
En av planerna bara, mest sannolikt att man jobbar med familjeföretaget men planer förändras ju.
Funderar själv på processtekniker eller processingenjör och vill helst jobba på samma företag som de flesta av generationerna i min släkt gjort.
Livsmedelsföretag, importerar livsmedel från utlandet och det säljs här i Sverige. Olika länder/delar av världen som Indien, Kina, Italien, Polen, mellanöstern :).
rock sjärna! eller inte...
ska väl jobba på systemair som alla andra i skinnskatteberg..
Skivproducent elr en gitarrist i ett känt band.
Läkare,Arkitekt,Polis eller militär
Har Jakt & Natur som EV, när jag får jaktlicens i slutet av nian får jag välja inför gymnasiet osv....
Skulle ju vara kul att jobba som viltvårdare.