i 6:an kysste jag min pojkvän som jag dumpa i början på 7:an
Första Kyssen?
Jag, 2 tjejer varav en var asiat, samtidigt. B)
↗ till inläggetWhat happens in vegas, stays in vegas, hörru.Jag, 2 tjejer varav en var asiat, samtidigt. B)
↗ till inläggetCept for herpes, that shit comes with you!↗ till inläggetWhat happens in vegas, stays in vegas, hörru.Jag, 2 tjejer varav en var asiat, samtidigt. B)
OnT: nej
Allra första gången för mig var nog med en kille, det var jävligt spontant och inte särskilt trevligt xD Men första gången med en tjej var i 8:an, mitt första förhållande som inte höll så länge, men det var nog så trevligt ändå.
har aldrig haft ett förhållande
jag har aldrig kysst nån men en tjej kramade mig i tvåan (jag gick ochså i tvåan då)
SLÅ DEN!!!!!!!!!!!!!!!
wow!!!!!!! funkar det i tvåan och trean :o
edit:visste inte hur man citerade då.
Aldrig upplevt den riktiga första kyssen än iallafall har ju kyssts men aldrig upplevt den första riktiga kyssen men har en på g :D
↗ till inläggetAldrig upplevt den riktiga första kyssen än iallafall har ju kyssts men aldrig upplevt den första riktiga kyssen men har en på g :D
Sitter du med din tjej/kille vid datorn och ska kyssa henne/honom nu eller? xD
någon gång på högstadiet och måste bara säga att pussar på dagis inte är kyssar, de kommer senare
Har inte hänt mig än. :)
edit
min kompis första kom lite random på mattelektionen, men jag har inte kysssts
↗ till inläggetinte jag hellerjag har alldrig haft nåt förhållande överhuvudtaget. SLÅÅ DETT!!!!!!!!!!
bara pussats, 2 gånger :D
Amazing
Såklart man kysst sin mamma / kanske pappa XD
↗ till inlägget:huh:Såklart man kysst sin mamma / kanske pappa XD
cool
Vi körde Ryska Posten i sexan, så då kysste jag killen jag var kär i :)
Vi blev dock aldrig tillsammans och nu är det som bortglömt.
Hade ett förhållande från 3an-6an som blev rätt seriöst i 6an (så seriöst som ett förhållande kan bli i 6an) och första kyssen var väl där nånstans.
Tror jag har en annan tös på G nu. Är lite osäker på vad hon tycker, men det känns som hon gillar mig (någon som vet några tecken på om hon skulle gilla mig?).
Så jag hoppas på nåt mer seriöst där inom en snar framtid.