jag tycker: Mario, Bowser och Chain Chomb (bombhunden i första banan).
Vilken Person I Mario 64 Tycker Ni Är Coolast?
Det finns ju minimalt med figurer i det spelet. :/ Men det blir väl Bowser.
Goombas.
Yoshi :D
↗ till inläggetGoombas.
vad är goombas? :D
↗ till inläggetGoombas.
vet du inte vad det är... Det är dom bruna svamparna som attackerar en
↗ till inläggetHur mycket vet du om TV-spel egentligen?Goombas.
men dem heter väl inte goombas dem är väl bara vanliga bruna svampar
Nej, dem heter Goombas och har varit med i ungefär varje Mario-spel (säg ett dem inte varit med i?).
↗ till inläggetMario Bros.Nej, dem heter Goombas och har varit med i ungefär varje Mario-spel (säg ett dem inte varit med i?).
↗ till inläggetNej, dem heter Goombas och har varit med i ungefär varje Mario-spel (säg ett dem inte varit med i?).
du Menar Arkad verisionen va???
↗ till inläggetNej, det här är vad jag pratar om.Nej, dem heter Goombas och har varit med i ungefär varje Mario-spel (säg ett dem inte varit med i?).
http://dorando.emuverse.com/images/mario-bros_02.png
↗ till inläggetDet är väl ett arkadspel? :PNej, dem heter Goombas och har varit med i ungefär varje Mario-spel (säg ett dem inte varit med i?).
Bowser...
HALLÅ!!! vi skulle prata om den figur i mario 64 som man gillar mest inte om massa gamla mariospel :angry:
yoshi :wub:
↗ till inläggetman kan säga att det var du som skapade off-topicen iochmed att du inte visste vad en goomba var :DHALLÅ!!! vi skulle prata om den figur i mario 64 som man gillar mest inte om massa gamla mariospel :angry:
↗ till inläggetDet är även ett stationärt spel. Men du vet väl att det finns en arkadversion av Super Mario Bros?Nej, dem heter Goombas och har varit med i ungefär varje Mario-spel (säg ett dem inte varit med i?).
Goombas..!!
Bruna svampar.
Och rosa bomber..!! :wub:
↗ till inläggetHALLÅ!!! vi skulle prata om den figur i mario 64 som man gillar mest inte om massa gamla mariospel :angry:
ja,jag har ju fått reda på det nu så vi behöver prata mer om det, kan vi prata om vilken person som är coolast nu eller??? :blink: