Hoppa till innehåll

Hjälp Om Revolutionerna


:Fuskaren:
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej jag ska skriva en liten uppsats om franska och amerikanska revolutionerna och får välja mellan dom här två texterna:

 

A. Beskriv och förklara hur "sjuårskriget" leder fram till (orsakar) den amerkisanska respektive franska revousltuonen.

 

B. Vilken av de två revulotionerna tycker du var den mest misslyckades, den minst positiv verkan på sin eftertid?

 

och jag ska lämna in den imorn och har samtidigt 3 andra prov imorn så den som ger en bra och ganska lång "text" om nån av dom får 1000 fm mynt kan ge mer vid en bra text, kan kanske lämna in den på tisdag också så om du ser den på måndag kan du fortfarande svara, tack

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej jag ska skriva en liten uppsats om franska och amerikanska revolutionerna och får välja mellan dom här två texterna:

 

A. Beskriv och förklara hur "sjuårskriget" leder fram till (orsakar) den amerkisanska respektive franska revousltuonen.

 

B. Vilken av de två revulotionerna tycker du var den mest misslyckades, den minst positiv  verkan på sin eftertid?

 

och jag ska lämna in den imorn och har samtidigt 3 andra prov imorn så den som ger en bra och ganska lång "text" om nån av dom får 1000 fm mynt kan ge mer vid en bra text, kan kanske lämna in den på tisdag också så om du ser den på måndag kan du fortfarande svara, tack

 

Hade jag orkat så hade jag hjälpt dig, men kolla på wikipedia! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst GaaraOfDesert

jaja, jag vill inte sitta och läsa fakta blad har redan en historia bok vill bara ha svar på A eller B, höjer fm till 1200-1500 beroende på svar

 

HAr en som jag har skrivit men vill inte ge dig :P Man måste göra själv (a)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...