Dahliz91 Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Behöver hjälp till Command & Conquer 3: Tiberium Wars När jag försöker använda trainern på Fuska.se så kraschar spelet. Någon som också har det här felet och finns det någon som har lösningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 hmm, har du den senaste versionen av c&c 3tw? man kanske måste ha en viss version, har version 1.03 men crashar för mig me Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Det finns en speciell trainer för 1.1 vad jag har hört. Men vet inte vilken version jag uppdaterade till. Vet du hur man kan se det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 hmm, har du den senaste versionen av c&c 3tw? man kanske måste ha en viss version, har version 1.03 men crashar för mig me http://www.fuska.se/spel/pc/command__conqu...fusk-s9711.html Använd version 1.03 trainern så fungerar det nog bättre ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Jag ska testa den och fungerar det inte så får jag installera om så jag säkert har den rätta versionen. TACK! Är den till Demon? Kraschar fortfarande men jag kanske har 1.00 eller något sådant. Någon som vet hur man kollar version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 sätt in dvd'n i datorn och när menyn kommer upp ska du trycka på "Sök efter uppdateringar", om det inte finns några så har du 1.03 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Jag har uppdaterat men trainern fungerar inte. Men det står att den känner av spelet. Fungerar det till Kane Edition? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 menar du att det blir svart i början, isåfall vänta bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Jag lyckades nu. Tack för hjälpen! Är det någon som kan någon bra taktik på GDI campaign när man är i Albanien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JanazTheOne Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 vad var det för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 6 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Det är inget fel men jag har problem med ett updrag på campaignen nu. Jag är GDI i Albanien och mina tekniker dör hela tiden och jag undrar om någon har gjort det uppdraget och har några råd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeus_hbg Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Fusket funkar inte för mej ... Har problem med en gdi bana i kroatien blir galen ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.