💬
Logga in
Fuska.se

Command & Conquer 3 - Tiberium Wars - Kane Edition

19 svar · startad

Trådstartare #1

Behöver hjälp till Command & Conquer 3: Tiberium Wars

När jag försöker använda trainern på Fuska.se så kraschar spelet.

Någon som också har det här felet och finns det någon som har lösningen?

Senast ändrad:

6 Apr 2007

hmm, har du den senaste versionen av c&c 3tw? man kanske måste ha en viss version, har version 1.03 men crashar för mig me

Trådstartare #3

Det finns en speciell trainer för 1.1 vad jag har hört. Men vet inte vilken version jag uppdaterade till. Vet du hur man kan se det?

Bossen Admin
↗ till inlägget

hmm, har du den senaste versionen av c&c 3tw?  man kanske måste ha en viss version, har version 1.03 men crashar för mig me

http://www.fuska.se/spel/pc/command__conqu...fusk-s9711.html

Använd version 1.03 trainern så fungerar det nog bättre ;)

Trådstartare #5

Jag ska testa den och fungerar det inte så får jag installera om så jag säkert har den rätta versionen.

TACK!

Är den till Demon? Kraschar fortfarande men jag kanske har 1.00 eller något sådant. Någon som vet hur man kollar version?

sätt in dvd'n i datorn och när menyn kommer upp ska du trycka på "Sök efter uppdateringar", om det inte finns några så har du 1.03

Trådstartare #7

Jag har uppdaterat men trainern fungerar inte. Men det står att den känner av spelet. Fungerar det till Kane Edition?

menar du att det blir svart i början, isåfall vänta bara

Trådstartare #9

Jag lyckades nu. Tack för hjälpen!

Är det någon som kan någon bra taktik på GDI campaign när man är i Albanien?

vad var det för fel?

Trådstartare #11

Det är inget fel men jag har problem med ett updrag på campaignen nu. Jag är GDI i Albanien och mina tekniker dör hela tiden och jag undrar om någon har gjort det uppdraget och har några råd.

7 Apr 2007

Fusket funkar inte för mej ...

Har problem med en gdi bana i kroatien blir galen ...

8 Apr 2007
Trådstartare #13

Du ska bara lägga 1.03 trainern i spelmappen och uppdatera spelet så mycket det bara går.

Det funkar fortfarande inte ...

Kan det vara för att min verion är den vanliga och inte kane edition?

Senast ändrad:

Bossen Admin

Offtopic: Ändrade titel

Ontopic: Försök att ta reda på vilken version du verkligen har av spelet. Dvs versionsnummer. Ex: 1.00, 1.03 osv. När du vet detta så ladda ner rätt trainer och packa upp den i spelets mapp. Därefter startar du trainern och därefter spelet. När du väl är inne i spelet så skall trainern fungera. Om det ändå inte fungerar så skriv vilken trainer du använder och vilken version du har.

Hur ser man vilken version av spelet man har då?

Trådstartare #17

Ingen aning men om du har Kane version så uppdaterar du tills det inte går mer. Då har du 1.03 men har du Kane edition?

har inte cane edition utan de vanliga och de värkar som jag har 1,04 nu efter jag uppdaterat så får prova med verion 1,03 finns ju ingen nyare ...

Spelet hänger sig och utför förbjuda åtgärder när jag startar med fusket.

Bossen Admin

Finns nu en trainer uppe för v1.04, se http://www.fuska.se/spel/pc/command__conqu...fusk-s9711.html

26 Apr 2007

Det Finns en hemsida med updates och trainers: http://m0006.gamecopyworld.com/games/pc_cc...rium_wars.shtml

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in