darzak Skrivet 6 April 2007 Rapport Skrivet 6 April 2007 Hejsan , jag o mina kompisar e otroligt bra på att göra coola/bra filmer men vi har inte många ideer. Tidigare så har vi kollat i typ bibeln osv för film ideer men det är för tråkigt... nu frågar jag er om ni har en ide eller en berättelse som vi skulle kunna göra en filmatisering av, typ ngn grekisk saga osv. det ska gärna vara action o inte romantik och gärna grekiskt/rommersk för vi har skit mycket props kvar från våra andra filmer som vi kan använda... Citera
Gäst Godis_tjej Skrivet 6 April 2007 Rapport Skrivet 6 April 2007 (redigerat) vet inte men hur gör ni filmer?????? Redigerat 6 April 2007 av Godis_tjej Citera
Filiandor Skrivet 6 April 2007 Rapport Skrivet 6 April 2007 Dom filmar med en kamera kanske? :meddum: Citera
MrSnow Skrivet 7 April 2007 Rapport Skrivet 7 April 2007 Va? Filmer? Vad då? Animerade eller video? Citera
darzak Skrivet 9 April 2007 Författare Rapport Skrivet 9 April 2007 video xD men det dära med campaings var ju skit bra! ska kolla wc3 campaings... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.