Jag tycker att nästan allting i affären är väldigt dyrt.
Skulle man inte kunna sänka priserna lite.
Är det någon som håller med mig?
Jag tycker att nästan allting i affären är väldigt dyrt.
Skulle man inte kunna sänka priserna lite.
Är det någon som håller med mig?
Köp vip. Då får du 5 % billigare på sakerna. Men om det kommer upp i höga priser så sänks det ju ner riktigt mkt ! :)
Jag tänkte skaffa det förra söndagen. Men när jag kollade hur mkt kr jag hade så kunde jag inte.
Jag håller med dig om att allting kostar mycket i affären. Men det finns troligen en anledning till det.
Jag håller med dig om att allting kostar mycket i affären. Men det finns troligen en anledning till det.
Ja det finns det. FM e egentligen bara till för att folk ska skriva i forumet och skicka in fusk/recesioner/nyheter. Och anledningen till att allt e så dyrt är att alla inte har råd att köpa det dem vill ha, och skriver då mer eller ev. KÖPER FM via sms med RIKTIGA pengar. Forumet blir då aktivare, det kommer in fler fusk och sånt, och admin tjänar på det.
Visst är det dyrt fast inte är fuska till för att handla bara för att man får FM för varje inlägg m.m ;)
vissa priser tycker jag e skyhöga men man kan ju köpa sakerna om man e mer aktiv :P
Som t.ex. Byt Titel, som kostar 30000 FM.
3 FM per inlägg=10000 inlägg för att få ihop till det.
Inte lite direkt.
men man kan ju "fuska" till sej fm också. Köpa från sms. Köpa vip. UK. Då kanske det blir 1000 inlägg man ska göra.
Och vip är nog roligt. Det måste jag testa nån gång :)
tycker med det är dyrt
↗ till inläggetmen man kan ju "fuska" till sej fm också. Köpa från sms. Köpa vip. UK. Då kanske det blir 1000 inlägg man ska göra.
Och vip är nog roligt. Det måste jag testa nån gång :)
Jag var VIP ett tag förr.
Det var inget speciellt med det direkt.
Och att köpa FM via SMS är väl inte att "fuska" direkt.
Jo, jag kan hålla med dig om att många saker är dyra men sen är det inte meningen att man ska kunna köpa upp hela affären för 1000FM.
Jag tycker det är ganska bra som det är nu
Det är inte dyrt. Om t.ex. 1000 medlemar bestämde sig för att skaffa "Byt Titel" till varje person, behöver varje person bara skriva 30 inlägg per dag (och det är inte mycket) och då har alla en "Byt Titel" inom 1000 dagar. Använder man också UK, SMS och några som skriver mer än 30 inlägg per dag skulle det inte ta så jätte lång tid. Sen är det "dyrt" för att man inte ska kunna få allt inom 5 min.
↗ till inläggetSom t.ex. Byt Titel, som kostar 30000 FM.
3 FM per inlägg=10000 inlägg för att få ihop till det.
Inte lite direkt.
Använd extralänken, då tjänar du FM snabbare.
Det är väl inte meningen att man ska köpa allt billigt heller.
Men jag sparar till varningskort.
Har sparat sen jag var 11 och fick min första varning.
Har fått ihop ungefär 2000 FM.
Så några år till (=
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in