Vad vill ni se i super smash bros brawl.
Skriv till exempel vilka banor,gubbar,items och spellägen ni vill se.
Jag vill se alla banorna,gubbarna och items från tidigare spel.
Jag vill gärna även ha ett bra storymode.
Vad vill ni se i ssbb? :huh:
Vad vill ni se i super smash bros brawl.
Skriv till exempel vilka banor,gubbar,items och spellägen ni vill se.
Jag vill se alla banorna,gubbarna och items från tidigare spel.
Jag vill gärna även ha ett bra storymode.
Vad vill ni se i ssbb? :huh:
Ganondorfs grisform är ju bara ett måste. Link borde ha en transformation till varg, Zelda kunde ju bli Sheik i SSBM, så varför inte Link>Varg i SSBB? Alla kloner ska tas bort eller få nya movesets.
Jag hoppas på många karaktärer. Hittills har man ju sett bara runt 10 st. Och som Szellerie sa, se till att det inte finns en massa karaktärer som slåss nästan precis likadant som andra. Sen kan man ju också hoppas på att man får se Sonic i spelet. I övrigt så tycker jag att dom ska ha ett Stamina Mode där man kan ställa in HP själv (inte som i SSBM när det alltid är 150) och ett Metal Mode (det var verkligen nåt jag saknade i SSBM).
vet ni om de kommer ha kvar alla gubbar från ssbm?jag vill också ha som szellerie
Vad jag har hört så kommer dem inte ha kvar alla.
Dom som åker ut har jag för mig va Ice climbers och Mr.Game and watch :( .3 splitter nya som e med e Windwaker link,Bowser jr och Ridley. :D.
Sonic,Dark samus,nån ny pokemon,vargen som Link blir,hoppas jag kommer med.
↗ till inläggetDom som åker ut har jag för mig va Ice climbers och Mr.Game and watch :( .3 splitter nya som e med e Windwaker link,Bowser jr och Ridley. :D.
Sonic,Dark samus,nån ny pokemon,vargen som Link blir,hoppas jag kommer med.
windwaker link, minibowser och ridley ska inte med tror jag kanske 40% det jag vill ha är som sak är pokébollen fast med mer pokemon man kan kasta ut :P
sonic, wind waker link, vuxna link blir till varg, lite sånt
jag vill se ett minigun Item
Mja, skulle vilja se Mega man, någon av Belmontarna (helst Simon Belmont) och Bomberman. Det skulle finnas en bana, som var en liten del av första banan på Castlevania till NES, och i bakgrunden skulle Vampire killer spelas.
Banjo-Kazooie/Tooie
saker hade vart lite kul...typ Mumbo skjuter magibollar med sin stav(klassiskt va?)
Megaman blir svårt, då det inte är Nintendo som äger rättigheterna till honom. Men, det finns ju en liten chans.
En anna sak som jag gärna skulle vilja se är ett riktigt bra online-stöd. Det skulle var med spelet; att man skulle kunna köra över internet.
Emm,Ridley,Bowser jr och windwakerlink e nog inte med.Men det skulle va kul om dom va med. Onlinestöd skulle äga om det kom med.
Är det inte bekräftat att de ska ha Online stöd? Eftersom jag har för mig jag har läst det någonstans, vet dock inte om de stämmer.
Har hört att SSBB ska ha Online-stöd, om det inte blir några problem (som t ex för mycket lagg).
Så det är väl ungefär 95% säkert att det kommer gå att spela det Online.
skulle gärna vilja se sonic och tails i super smash någon gång men det är väl klart...
DE ÄR JU SKAPADE IFRÅN SEGA!!!
kommer det inte onlinestöd så blir jag arg på nintendo
Mja, de finns en liten möjlighet att Sonic eller någon annan som Nintendo inte gjort kan vara med, Nintendo har väll sagt att det ska finnas med 3 karaktärer som kommer från andra företag.
↗ till inläggetLiten? Det är väldigt stor chans enligt mig.Mja, de finns en liten möjlighet att Sonic eller någon annan som Nitendo inte gjort kan vara med, Nitendo har väll sagt att det ska finnas med 3 karaktärer som kommer från andra företag.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in