neVah Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 Vet inte vad som händer :S På pappas dator kommer jag in på www.medvagen.com, men på min dator så kommer det inte upp nåt alls!? :S Har testat o stänga av brandväggen och antiviruset, men går ändå inte! Nån som vet hur jag fixar detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dahliz91 Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Sök efter virus, spyware och annat skräp. Testa med någon annan webbläsare. Vilken använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 8 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Testar med både IE och FF. Funkar ändå inte :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Testa med Opera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 10 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 Vad är opera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 10 April 2007 Rapport Dela Skrivet 10 April 2007 en webbläsare www.opera.com den är mycket lättförstådd :P och gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 11 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Funkar inte heller -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Antingen så har du blivit bannad/avstängd där eller så har du en eller flera brandväggar där någon av dessa blockerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 Jag tror inte du är bannad från sidan. Om du vore det vore du väl också bannad från fuska.se? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 11 April 2007 Rapport Dela Skrivet 11 April 2007 inte nödvändigtvis, bara för att din ip-adress är bannad från en sida behöver inte betyda att du är bannad från en annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.