wildwolf Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 Jag gillar inte hip hop och rap, men jag ska inte klaga på den eftersom de som gillar den får ju ha sin åsikt. Men den är inte bra, det är min åsikt. Men det sämsta bandet måste vara något i stil med sådana artister som varit med i "Idol" eller liknande ._.'' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 17 April 2007 Rapport Dela Skrivet 17 April 2007 DJ Adolf, sämsta jag hört. haha håller med. det enda han gjort är att lägga till hitlers snack i låtarna. Det är andra artister som har gjort själva låtarna. Fast okej det låter inte så där oproffsigt ditlagt med acapellan. Men snacket är inte bra xD Förresten trevligt med lite anti hip hop här :P Som någon sa förut, hata smack that och liknande låtar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 rock i alla dess former, samt techno låtar utan sång, och vissa rap låtar e riktigt dåliga ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 April 2007 Rapport Dela Skrivet 18 April 2007 Precis, det är inte genomtänkt eller någonting. De blir kända över en natt och deras fans gillar de kanske i en vecka sen bytar de. Hårdrocksband behåller alltid sina fans och skriver sina texter själva. Det tror jag inte att hip hopare och rapare gör. Mm precis så e det dom gör en HIT låt sen efter en vecka lyssnar inte en kotte på den längre O.o Den låten jag hatar mest just nu Lyssna på denna låten så förstår ni varför jag hatar han xD bara skryter 24/7 <{POST_SNAPBACK}> I´m hot cause I´m fly??? Vad f*n sjunger han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 19 April 2007 Rapport Dela Skrivet 19 April 2007 http://youtube.com/watch?v=pnoaj8b2bGM Han låter nedsupt. O_o Gillar inte Hiphop och annan Pop och sånt, det flesta som går på TV och radio dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Gillar inte hip-hop, rap, RnB, pop, techno, men dansband måste nog vara det skummaste och sämsta jag vet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cain Skrivet 20 April 2007 Rapport Dela Skrivet 20 April 2007 Hiphop är utan tvekan det sämsta jag har lyssnat på. På andra plats kommer R'n'B. Jag förstår inte hur R'n'B har blivit som den är; en slags blandning mellan hiphop och pop. R'n'B står för Rythm n' Blues, och hittar ni någonting sådant i dagens så kallade R'n'B-låtar, som den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpson_dude Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 hip hop,rap,techno,pop,soul och RnB suger fett!!! :wacko: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 24 April 2007 Rapport Dela Skrivet 24 April 2007 haha techno??? skriv nog då hellre elektroniskt lr hard dance/ kommersiell trance som dom flesta yngre lyssnar på :P här ser du skillnaden på techno och trance: http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Det är väl all mainstream skit folk lyssnar på Te.x. Nirvana,darin,basshunter,madonna,green day,MCR. och liknande skit. Och en massa hip hop ,men jag drar inte alla hip hop över en kant.finns hip hop som är bra Tex. Fingal,Anton och Affe,Shorty,7'års olycka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Bu för hiphop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 29 April 2007 Rapport Dela Skrivet 29 April 2007 Så här tycker jag: Jag gillar Hårdrock/Metal, men det betyder inte att jag hatar allt annat. Jag lyssnar faktiskt också på annat, även om det mest blir Rock. Jag gillar inte Hip-hop eller Rap, eftersom jag anser att det inte är nån musik, utan bara uppläsning med bakgrundsmusik möjligtvis. Jag tycker också att Texterna aldrig handlar om något, antingen om sex, bröst eller Tjejer... I sällsynta fall kan det handla om nåt annat. Men för det sitter jag inte och skriker på folk så fort dom säger att dom lyssnar på Hip-hop, många av mina vänner lyssnar på Hip-hop. Alla får lyssna på vad dom vill. Det är min åsikt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.