💬
Logga in
Fuska.se

Dålig Musik

60 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling

DJ Adolf, sämsta jag hört.

14 Apr 2007
Nivå 0 · Nykomling

Om man räknar Jimmy Jansson... den sämsta jag kan komma på just nu. :evil:

17 Apr 2007
Nivå 0 · Nykomling

jag hatar låten Clubbin med adias black widow

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

All rap och hip hop.

låter kanske upprepat men håller verkligen med

Nivå 0 · Nykomling

Jag gillar inte hip hop och rap, men jag ska inte klaga på den eftersom de som gillar den får ju ha sin åsikt.

Men den är inte bra, det är min åsikt. Men det sämsta bandet måste vara något i stil med sådana artister som varit med i "Idol" eller liknande ._.''

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

DJ Adolf, sämsta jag hört.

haha håller med. det enda han gjort är att lägga till hitlers snack i låtarna. Det är andra artister som har gjort själva låtarna. Fast okej det låter inte så där oproffsigt ditlagt med acapellan. Men snacket är inte bra xD

Förresten trevligt med lite anti hip hop här :P

Som någon sa förut, hata smack that och liknande låtar...

18 Apr 2007
Nivå 0 · Nykomling

rock i alla dess former, samt techno låtar utan sång, och vissa rap låtar e riktigt dåliga !

Nivå 0 · Nykomling
Precis, det är inte genomtänkt eller någonting. De blir kända över en natt och deras fans gillar de kanske i en vecka sen bytar de. Hårdrocksband behåller alltid sina fans och skriver sina texter själva. Det tror jag inte att hip hopare och rapare gör.
Mm precis så e det dom gör en HIT låt sen efter en vecka lyssnar inte en kotte på den längre O.o Den låten jag hatar mest just nu Lyssna på denna låten så förstår ni varför jag hatar han xD bara skryter 24/7

I´m hot cause I´m fly???

Vad f*n sjunger han?

19 Apr 2007
Nivå 0 · Nykomling

http://youtube.com/watch?v=pnoaj8b2bGM

Han låter nedsupt. O_o

Gillar inte Hiphop och annan Pop och sånt, det flesta som går på TV och radio dvs.

20 Apr 2007
Nivå 0 · Nykomling

Gillar inte hip-hop, rap, RnB, pop, techno, men dansband måste nog vara det skummaste och sämsta jag vet....

Nivå 0 · Nykomling

Hiphop är utan tvekan det sämsta jag har lyssnat på.

På andra plats kommer R'n'B. Jag förstår inte hur R'n'B har blivit som den är; en slags blandning mellan hiphop och pop. R'n'B står för Rythm n' Blues, och hittar ni någonting sådant i dagens så kallade R'n'B-låtar, som den

?
24 Apr 2007
Nivå 0 · Nykomling

hip hop,rap,techno,pop,soul och RnB suger fett!!! :wacko:

Nivå 0 · Nykomling

haha techno??? skriv nog då hellre elektroniskt lr hard dance/ kommersiell trance som dom flesta yngre lyssnar på :P

här ser du skillnaden på techno och trance:

http://www.di.fm/edmguide/edmguide.html

29 Apr 2007
Nivå 0 · Nykomling

Det är väl all mainstream skit folk lyssnar på Te.x. Nirvana,darin,basshunter,madonna,green day,MCR. och liknande skit.

Och en massa hip hop ,men jag drar inte alla hip hop över en kant.finns hip hop som är bra Tex. Fingal,Anton och Affe,Shorty,7'års olycka.

Nivå 0 · Nykomling

Bu för hiphop

Så här tycker jag:

Jag gillar Hårdrock/Metal, men det betyder inte att jag hatar allt annat. Jag lyssnar faktiskt också på annat, även om det mest blir Rock.

Jag gillar inte Hip-hop eller Rap, eftersom jag anser att det inte är nån musik, utan bara uppläsning med bakgrundsmusik möjligtvis. Jag tycker också att Texterna aldrig handlar om något, antingen om sex, bröst eller Tjejer... I sällsynta fall kan det handla om nåt annat.

Men för det sitter jag inte och skriker på folk så fort dom säger att dom lyssnar på Hip-hop, många av mina vänner lyssnar på Hip-hop. Alla får lyssna på vad dom vill.

Det är min åsikt :)

Nivå 0 · Nykomling

Jag hatar Jimmy Jansson och svensk rap (Undantag är Snook).

hip hopp suger

1 May 2007
Nivå 0 · Nykomling

Jag avskyr verkligen hiphop och vad den har gjort med dagens ungdomar.

Överallt i skolan ser jag 13-åringar som kallar sig hiphopare, som tycker att 50 cent är det tyngsta man kan lyssna på inom hiphop som tror att de är något, som tycker att Bush är helt blåst och att alla snutar är svin.

Tacka vet jag techno och hårdrock. Det är bra musik det!

8 May 2007
Nivå 0 · Nykomling Moderator Moderator

Ogillar: Schlager, Pop (nutida pop), Hiphop och rap.

I princip all musik som producerats de senaster åren och går på radion.

Bra musik gjordes på 60, 70 och tidigt 80-tal. Musiken dog sedan ut.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in