💬
Logga in
Fuska.se

Dålig Musik

60 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

vilken musikgrupp tycker du är den sämsta som finns?

9 Apr 2007
Nivå 0 · Nykomling

O.o vetefan basehunter (om ens det han gör räknas som musik) :P ironi ni som gillar han skämtade bara :P

Nivå 0 · Nykomling

om basehunter räknas, så är det lätt han.

Nivå 0 · Nykomling

Jo, Basshunter gör ganska dålig musik.

basshunter, också dj witek han gör bra låtar som f*n men han sitter och pratar så in i h*lvetes mycket i dom och på polska me så s*tans störande (orka punkt)

Nivå 0 · Nykomling

Green Day

Basshunter är som sagt, väldigt dålig.

10 Apr 2007
Nivå 0 · Nykomling

Alla som gör pop skräp

Nivå 0 · Nykomling

All rap och hip hop.

↗ till inlägget

All rap och hip hop.

Jag måste instämma

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

All rap och hip hop.

måste hålla mer er här alltså!

Det låter så j*vla fult och dåligt, dom snackar typ bara så är det nåt kasst beat i bakgrunden

Hiphop suger, ja. Men tupac var bra, men nu sjunger alla rappare bara om bilar brudar och pengar...

Senast ändrad:

11 Apr 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

All rap och hip hop.

Precis, det är inte genomtänkt eller någonting. De blir kända över en natt och deras fans gillar de kanske i en vecka sen bytar de. Hårdrocksband behåller alltid sina fans och skriver sina texter själva. Det tror jag inte att hip hopare och rapare gör.

Nivå 0 · Nykomling

Om bandet/artisten varken skriver text eller musik själva så klassar jag den musiken som dålig. Jag ogillar även låtsasartister som spelar playback på scen.

Tacka vet jag hårdrock, där de gör allt själva.

Senast ändrad:

12 Apr 2007
Nivå 0 · Nykomling
Precis, det är inte genomtänkt eller någonting. De blir kända över en natt och deras fans gillar de kanske i en vecka sen bytar de. Hårdrocksband behåller alltid sina fans och skriver sina texter själva. Det tror jag inte att hip hopare och rapare gör.
Mm precis så e det dom gör en HIT låt sen efter en vecka lyssnar inte en kotte på den längre O.o Den låten jag hatar mest just nu Lyssna på denna låten så förstår ni varför jag hatar han xD bara skryter 24/7
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

All rap och hip hop.

Håller verkligen med.

Nivå 0 · Nykomling

Gillar inte Hip-Hop, vanligtvis inte pop heller. Och jag har ingen respekt för artister som inte skriver sin egen musik.

Nivå 0 · Nykomling

Dagispop. Typ Britney Spears mfl

13 Apr 2007

Jag hatar Rap och Hip-hop, det är ju bara en historia med bakgrundsmusik!!

Sen så hatar jag bebis-pop, t ex Britney, Aqua, m fl.

Men det jag verkligen hatar grovt är musik som inte har nån betydelse, som "Shake that" elr "smack that", å heregud vad dom suger.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

All rap och hip hop.

Det finns självklart de som gör det. Men Eminem, 50 Cent och såna skitartister gör det ju inte.

Gillar inte heller den typen av musik.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in