Str4ndB3rg Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Jag hittar bara 2 servers på BF2142 varför? Vill spela mer servers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Brandvägg som blockerar? Testa och inaktivera lite snabbt och se om det gör skillnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 8 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 vadå brandvägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 8 April 2007 Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 Uppdatera din version av bf2142 till den nyaste. Då borde du hitta fler servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 8 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2007 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Ränsa filtren (vanligt problem kanska korkat endå) Patcha den. Öppna varrenda port du har i routern (inte bra) ehh.. Släng skräpet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bisuta Skrivet 9 April 2007 Rapport Dela Skrivet 9 April 2007 Var samma sak för mig, men ladda ner patch 1.01 (tror jag) finns iaf på BF 2142's hemsida tar ca. 1h att ladda ner och när den är klar avslutar du BF 2142 om du nu spelar det medans du väntar och installerar patchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.