ludzon Skrivet 13 April 2007 Rapport Skrivet 13 April 2007 Hejsan, kan man lära sig flash utan TM:et? Jag gick nämligen igenom hela mörka tunneln utan flash tog typ en timme :medieval: . Och nu har jag kommit till spök vakten man måste andvända flash på. :blink: Slipper gärna att gå tillbaks :P Hare bra
Gallardo Skrivet 13 April 2007 Rapport Skrivet 13 April 2007 (redigerat) Du kan väl skaffa Fly, eller ? ( Och flyga tillbaka ) Redigerat 13 April 2007 av Gallardo
ludzon Skrivet 13 April 2007 Författare Rapport Skrivet 13 April 2007 Du kan väl skaffa Fly, eller ? ( Och flyga tillbaka ) Jo men jag har ett problem jag förstår inte var man hittar hm och tm:s, för jag har ingen karta ;)
Gäst Alviiz Skrivet 13 April 2007 Rapport Skrivet 13 April 2007 Hejsan, kan man lära sig flash utan TM:et? Jag gick nämligen igenom hela mörka tunneln utan flash tog typ en timme :medieval: . Och nu har jag kommit till spök vakten man måste andvända flash på. :blink: Slipper gärna att gå tillbaks :P Hare bra villket spel? :huh:
Gallardo Skrivet 13 April 2007 Rapport Skrivet 13 April 2007 Okej, du ska gå igenom DiglettCave, när du kommit igenom tunneln så kommer du se några hus tror jag. I ett av dem finns en gubbe som ger dig Flash. ( Du måste fångat minst 10 pokémon. ) Ps. Jag hoppas och antar att det är till Fr/Lg du menar :P
Rekommendera inlägg