nån som känner till diamond och jede eller nåt sånt heter det :) B)
Pokémon
nej har inte hört talas om=)
jo föressten jag har ju haft de till datorn men det var så tråkigt så jag slängde skiten i toan=)
Jag har ett game boy spel.med mass aspewl på.och på det finns Pokemon Diamond.ochdet suger.
pokemon diamond och jade är väll det där piratspelen som man ringer pokemons på va?
Diamond är det iaf. Hur det är med Jade vet jag inte.
RINGA TILL POKEMON det låter trist och tråkigt
de e skit alltihop
Jaa,de är det
Ja tycker det är roligt, faktiskt!
Jag har diamant!
Det är ett piratspel precis som jade men är faktist riktigt roligt!
det är ett falskt pokémon spel. diamant och jade är inte gjort av Nintendo :angry:
när jag säger falskt menar jag inte att det inte existerar för det gör det men Nintendo har inte gjort Diamant och Jade
ska man ringa till en pokemon med telefon så säger den t ex pika pika???
alla pokémon kan prata alla har mobiltelefoner :P när man har "vunnit" över en pokémon så ger den ett nummer om man sparar nummret så har man fångat den <_< sen har jag hört att man köper pirtoler för att klara uppdrag
spelet liknar Zelda
fejk-saker e alltid skit oftast iaf!
Ja! Fast det är pokemon som heter t.ex Kuributi! Helt konstigt, fast roligt!ska man ringa till en pokemon med telefon så säger den t ex pika pika???
Det låter ju gansa kul
Jag tycker det verkar lite :wacko:alla pokémon kan prata alla har mobiltelefoner :P när man har "vunnit" över en pokémon så ger den ett nummer om man sparar nummret så har man fångat den <_< sen har jag hört att man köper pirtoler för att klara uppdrag
spelet liknar Zelda
jepp det v erkar intel ite utan MYCKET bäng