dem är för j*vla feta jag får inte runt handen
X-box Kontroll
vilka e för feta?? x-box-kontrollen??dem är för j*vla feta jag får inte runt handen
PS: om du svara ja; e du en 1-åring ele???
JA XBOX KONTROLLEN
Game cube finns hos gudarna
Xbox finns hos Djävulen
jag har normala händer men x-box kontrollen e ju helt klart bäst! så sköna kontroller! x-box kan ju itte gemföras me gc:s och ps2:s!(Xboxplayer @ 27/02-2004 14:31:21)(DonaldDuckGenius @ 27/02-2004 13:52:27)(AidsCunt @ 27/02-2004 11:08:18)(Xboxplayer @ 27/02-2004 10:58:03)jag tycker att dom skulle gjort kontrollen lite mindre. den är ju enorm=)
Jag tycker att det e bra att den är stor, man får ju plats bra med händerna.
exakt! kontrollen är som gjord för händerna.
försök att hitta en skönare kontroll! :angry:
Jag har hittat skönare som till exempel GC:s och PS2:s! Och X-Box har juockså större kontroller! Va i hel världen ska man ha med dom när dom redan är så stora? :angry:
Du måste ha väldigt små händer om du tycker mer om ps2 och GC hankontroller än xbox.
x-box dosan är lite förstor
Nej xboxdosan är perfekt!!x-box dosan är lite förstor
Och xbox är ingen verktygslåda men GC är en tännsticksask.
haha den va bra! xbox rockar!!! ps e en liten skitmaskin, gc en byggkloss men xbox e en helt ok maskin!!!!
den är ju inte skönare en gc dosan=(
Pc e ingen skitmaskin.du spelar ju på den nu!!haha den va bra! xbox rockar!!! pc e en liten skitmaskin, gc en byggkloss men xbox e en helt ok maskin!!!!
nja spelar och spelar skriver gör man ju=) pc är ju bättre än x-box=)
ojsan har ändrat det nu, jag menar ps förstås! :P(Silver Star @ 21/03-2004 21:16:00)haha den va bra! xbox rockar!!! pc e en liten skitmaskin, gc en byggkloss men xbox e en helt ok maskin!!!!
Pc e ingen skitmaskin.du spelar ju på den nu!!
X-box, ps2 och gc är rätt bra, men gc är lite väll övedrivet liten.
Jag tycker att den stora Xbox kontrolen är skönast!!!För den är ju formad så! :lol:
den e ju formad så att man kan sätta sin hand runt om! och den ju skönare än alla andra konsoler tycker jag! gc e som nintendos...hård och kantig inte rund som x-boxs...
det finns för många knappar också=( :angry:
det e väl bra! då kan man göra fler saker ju!
för många?! det är ju bara 6st.det finns för många knappar också=( :angry:
NEJ!!!!!!!!!!!!!!! dom stora e klart skönast!
pc skadar armen som man håller med musen! det gör inte tv-spel :D dessutom är grafiken på pc urusel