jag tycker att dom skulle gjort kontrollen lite mindre. den är ju enorm=)
X-box Kontroll
e den ju inte inte dom små iallafall dom är swkitskysta sen orginalen dom dom är ja vet inte har aldrig sett en
xbox dosan den lilla e perfekt :lol: gc e för liten :(
Jag hade beställt den lilla xbox kontrollen och den kom idag!
jag är väldigt nöjd med den. fast den kosta 450 kronor me frakten
Jag tycker att det e bra att den är stor, man får ju plats bra med händerna.jag tycker att dom skulle gjort kontrollen lite mindre. den är ju enorm=)
de finns ju små oxå...dom e ju inte enorma lr?
exakt! kontrollen är som gjord för händerna.(Xboxplayer @ 27/02-2004 10:58:03)jag tycker att dom skulle gjort kontrollen lite mindre. den är ju enorm=)
Jag tycker att det e bra att den är stor, man får ju plats bra med händerna.
försök att hitta en skönare kontroll! :angry:
Jag ahr bara 2 stora.
Jag med.Jag ahr bara 2 stora.
Jag har hittat skönare som till exempel GC:s och PS2:s! Och X-Box har juockså större kontroller! Va i hel världen ska man ha med dom när dom redan är så stora? :angry:(AidsCunt @ 27/02-2004 11:08:18)(Xboxplayer @ 27/02-2004 10:58:03)jag tycker att dom skulle gjort kontrollen lite mindre. den är ju enorm=)
exakt! kontrollen är som gjord för händerna.
Du måste ha väldigt små händer om du tycker mer om ps2 och GC hankontroller än xbox.(DonaldDuckGenius @ 27/02-2004 13:52:27)(AidsCunt @ 27/02-2004 11:08:18)(Xboxplayer @ 27/02-2004 10:58:03)jag tycker att dom skulle gjort kontrollen lite mindre. den är ju enorm=)
exakt! kontrollen är som gjord för händerna.
Jag har hittat skönare som till exempel GC:s och PS2:s! Och X-Box har juockså större kontroller! Va i hel världen ska man ha med dom när dom redan är så stora? :angry:
Jag har rätt stora nävar och jag gillar GC kontrollerna. Men jag tror endå controller S är bättre än den stora
ja har 3 stora konsoller å 1 liten...kanske för ja e van med dom stora men ja tycker den lilla är äckligt liten
Jag har med 3 stora och en liten.... den stora känns som en tallrik gröt nu.
Den lilla är klart skönast. :D
Den lilla är väldigt Skön!! :)
Men den stora kan jag hålla med om att den Riktigt oskön. <_<
Den stora är inte så överdrivet bekväm nä...
Den lille tycker jag det är lättare att spela med,
kanske för att jag slog mitt rekord på los angeles banan i THPS 3 från 3000000 till 5600000,,,,utan fusk
Xbox över huvudtaget suger bäver ballejag tycker att dom skulle gjort kontrollen lite mindre. den är ju enorm=)
s kontrollen e bäst
jag har 1 stor o en liten
den lilla e bäst