Tier 6
Nice :P warlock fast head var inte snyggt
hur f*n får lock's vingar? imba
Hehe, ja, jag skulle nog ha satsat på nästan alla items på tier 6 för lock's förutom head. Skulle ha tagit Gladiator's head och sen resten tier 6 items.
↗ till inläggethur f*n får lock's vingar? imba
Det är när dom sätter på sig headet :P
höll på att garva ihjäl mig när jag såg locks lol
Bara så ni vet, vingarna flaxar bara en gång när man sätter på head sen försvinner.
↗ till inläggetHaha, är du en retard eller? Det är synd att nästan alla i wow tänker på utseendet bara, dessutom så kan man ta bort så att head visas. Och själv tycker jag att warlocks head är fräckt B)Hehe, ja, jag skulle nog ha satsat på nästan alla items på tier 6 för lock's förutom head. Skulle ha tagit Gladiator's head och sen resten tier 6 items.
↗ till inläggetHehe, ja, jag skulle nog ha satsat på nästan alla items på tier 6 för lock's förutom head. Skulle ha tagit Gladiator's head och sen resten tier 6 items.
Joo men man pallar ju inte gå runt med ett fult gear :P Fast headet skulle varit sexigt på gnomer
Varför skulle man inte vilja gå runt i ett fullt tier 6? Om du inte gillar det så kan du gömma hjälmen, men statsen/setbonusarna är klart värda!
Om man någonsin lyckas komma över det, det vill säga.
omg, mages :o its sparkelin :o giffffff!!
Locks ? wtf !
Alltså warlocks 2 set bonus är ju imba! Varje gång en DOT tickar så får man 35 hp. Det var tur att man inte behövde 4 set.
Varför blir Rogues aldrig snygga :(.
Warlock lätt grymmast!
Haha, häftigt med vingarna på locken! =D
Jag gillade priest-setet. Väldigt coolt!
Men du, Warlock headet e ju asballt
Man ska ju: ta av ta på ta av ta på HELA tiden skulle vart fint :D
^_^ diggade orc shaman, shoulderna var större än orcen :D