💬
Logga in
Fuska.se

Wtf ! Vad Har Hänt Med Mitt Account

30 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 7 · Fuskare

Du kan absolut fortfarande snacka med säljaren och begära pengarna tillbaka.Annars kan du polisanmäla honom. Skrev han om han skulle ge ut SQA i annonsen?

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #22
↗ till inlägget

Du kan absolut fortfarande snacka med säljaren och begära pengarna tillbaka.Annars kan du polisanmäla honom. Skrev han om han skulle ge ut SQA i annonsen?

Jag kan inte alls polis anmäla nån ?

och alla snälla sluta skriv nu MOD PLEASE LÅS !

28 Apr 2007
Nivå 6 · Fuskare

Jo, du kan polisanmäla säljaren ifall han tagit tillbaka det du köpte utan att ge pengarna tillbaks.

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #24
↗ till inlägget

Jo, du kan polisanmäla säljaren ifall han tagit tillbaka det du köpte utan att ge pengarna tillbaks.

Lol asså det är olagligt att köpa och sälja gubbar jag skulle troligen bli lika fastagen som han ...

SLUTA SKRIV

gav han dig "Secret Password" eller vad det är..Om inte och har tog tillbacka det och du betala ska du polis almäla..kan inte stava xD

Allmäla..

om du vill ha tillbaka kontot borde du kontakta han robert för det var förmodligen han som snodde tillbaka den

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #27

Läs första inlägget så står f*n allt dum huvven ! SLUTA SKRIVA NU HAR ANMÄLT INLÄGGET SÅ SNAR LÅSES DET !

vadå..vi bara hjälper dig så lugna ner dig för f*n..vill du inte ha accountet tillbacak så säg det bara istället..

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #29

allt är löst ni hjälpte mig inget utan ni kränkte mig bara !

har accountet nu så jag ser ingen anledning att ha detta forum öppen.

LÅS.

29 Apr 2007
↗ till inlägget

allt är löst ni hjälpte mig inget utan ni kränkte mig bara !

har accountet nu så jag ser ingen anledning att ha detta forum öppen.

LÅS.

Varför ska man inte ha WoW forumet öppet? :(

Senast ändrad:

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Urspårad tråd - låst tråd...

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.