Du kan absolut fortfarande snacka med säljaren och begära pengarna tillbaka.Annars kan du polisanmäla honom. Skrev han om han skulle ge ut SQA i annonsen?
Wtf ! Vad Har Hänt Med Mitt Account
↗ till inläggetJag kan inte alls polis anmäla nån ?Du kan absolut fortfarande snacka med säljaren och begära pengarna tillbaka.Annars kan du polisanmäla honom. Skrev han om han skulle ge ut SQA i annonsen?
och alla snälla sluta skriv nu MOD PLEASE LÅS !
Jo, du kan polisanmäla säljaren ifall han tagit tillbaka det du köpte utan att ge pengarna tillbaks.
↗ till inläggetLol asså det är olagligt att köpa och sälja gubbar jag skulle troligen bli lika fastagen som han ...Jo, du kan polisanmäla säljaren ifall han tagit tillbaka det du köpte utan att ge pengarna tillbaks.
SLUTA SKRIV
gav han dig "Secret Password" eller vad det är..Om inte och har tog tillbacka det och du betala ska du polis almäla..kan inte stava xD
Allmäla..
om du vill ha tillbaka kontot borde du kontakta han robert för det var förmodligen han som snodde tillbaka den
Läs första inlägget så står f*n allt dum huvven ! SLUTA SKRIVA NU HAR ANMÄLT INLÄGGET SÅ SNAR LÅSES DET !
vadå..vi bara hjälper dig så lugna ner dig för f*n..vill du inte ha accountet tillbacak så säg det bara istället..
allt är löst ni hjälpte mig inget utan ni kränkte mig bara !
har accountet nu så jag ser ingen anledning att ha detta forum öppen.
LÅS.
↗ till inläggetVarför ska man inte ha WoW forumet öppet? :(allt är löst ni hjälpte mig inget utan ni kränkte mig bara !
har accountet nu så jag ser ingen anledning att ha detta forum öppen.
LÅS.
Urspårad tråd - låst tråd...