I min giude står det att poseidon har 110 hp.men en av mian attacker skadade 123.var för dör han iten.har han 1100 hp?
e´ller 10000 hp!?
I min giude står det att poseidon har 110 hp.men en av mian attacker skadade 123.var för dör han iten.har han 1100 hp?
e´ller 10000 hp!?
Vem är posedion?I min giude står det att poseidon har 110 hp.men en av mian attacker skadade 123.var för dör han iten.har han 1100 hp?
e´ller 10000 hp!?
En boss i Goden Sun skrev jag!
den har absolut itte 110hp! den har minst 2000hp väl!
1100 kanske det stod..Men inte 110 iaf..
Den har väldigt mycket hp ialla fall !
jag körde battle förut, me isaac&Co och felix&Co (asså bägge) och jag klarade 25 battles! jag var på lvl 42 me isaac, ivan och felix tror jag och 41 me resten! jag mötte så här många bossar så här många gånger:
Star Magician: 2 (det var den andra som jag dog hela alltet på...)
Avimander: 3
Poiseidon: 2
Taopo: 2 (vet itte riktigt vad han heter men det e ledaren för indianerna ni vet)
Agattio: 1
Dem där tre riddarna, grön, röd och blå ele nåt: 2
sen mötte jag en massa skitmonster! det var jättekul!
Mitt rekord är typ 40 battles...
ja men du har väl alla summons+92 levlade osså va? då kan jag förstå om du klarar 40... :D
hahaha, ja hur hög level hade du då, Trunks?
Låg lvl.. Det är lättare när man nästan har precis börjat spelet... Mina bästa gubbar har typ lvl 57-58 tror jag..
Hade du många potions och sånt?
potions? nej pure wish med Mia...
Vad e Battle?
En grej som gör att du kan möta de senast monstern/bossarna som du har mött... Finns i start menyn
Det är ett ''minispel'' där man möter fiender hela tiden och försöker klara så långt man kan.
okej..
jag ahr inte kört det iaf.
du sa att du hadde 92lvls och alla summons och alla djinn i en annan tråd! hur har du då plötsligt 57-58??Låg lvl.. Det är lättare när man nästan har precis börjat spelet... Mina bästa gubbar har typ lvl 57-58 tror jag..
YES!!!! mitt 1600 inlägg!!! småkändis-här kommer jag!!!
va? det har jag aldrig sagt... jaja jag menade 57-58 iaf.. :P
vem var det då som sa att han hade level 92 och alla summons+djinns?? :huh: