Nån som vart på nån skoj klassresa å var?
Jag va på Gotland i 5an å ska te Skottland nu i vår
Nån som vart på nån skoj klassresa å var?
jag går i femman.men vi haråkt itll borås o badat.sen åkt skridskor.vi ahrt itne åkt så speciellt långt bort.
Det är väl utflykt inte klassresajag går i femman.men vi haråkt itll borås o badat.sen åkt skridskor.vi ahrt itne åkt så speciellt långt bort.
Jag var på klassresa en gång i trean och en gång i sexan. I trean åkte vi "Hälsingland runt" och var lite här och där i Hälsingland. I sexan åkte vi till Östersund (vilket var väldigt kul, eftersom att sexorna i vår skola hade åkt till Göteborg på alla klassresor i 8 år eller nåt sånt...). Det var jättekul, båda två.
typ vi har vatt på ölandsdjurpark 3 gånger.
vi har bara varit på Liseberg...
jaja, vi har vart på gröna lund 2 gångervi har bara varit på Liseberg...
våran skola har inte råd med klassresor..., sen så får vi inte betala själva...
trunks,vilken klass går du i som får åka till skottland
hur gör ni för att få ihop pengar för att åka så långt?Nån som vart på nån skoj klassresa å var?
VIssa skolor är miljonärer, vissa är inte
Zion,du ahde varit på Liseberg wn gång med skolan.jag bor i gbg och vi har iten varit där nån gång :(
Vi ska kanske åka till london
hmmm...vi har åkt skåne runt i 3an och i femman va vi på ett läger...
men sen byta ja skola så nu när ja går i 6:an ska vi till en ö utanför småland! det ska bli kul!
I 6:an ska vi till Öland eller Hallands väderö.
Skulle till ett ställe men det lades ner, nu hoppas vi att det går med Berlin istället.
när vi ska på klassresa i nian så diskuteras det mycket om danmark och skidresa
Hehe vi skulle helst åkt till Spanien eller nåt land där nere i Europa, men det får vi inte :rolleyes:
i sexan åkte vi till borås och sovde över. där gjorde vi massa saker. i nian kanske vi ska åka utomlands
Om ni åker utomlands i nian längtar jag.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in