Finns det något bränningsprogram som sätter ihop en undertext-fil med själva videofilen så filmen får en undertext? Alltså om man har en film utan undertext och en undertext-fil, så man sätter ihop dem och filmen får undertext.
Bränning Med Sub
alan.shalaji
Zantera
Nivå 4 · Lärling
Det är jäkligt komplicerat det där, lättare med inbrännd sub.
alan.shalaji
↗ till inläggetVad är det som är komlicerat? :cry: Jag hämtade undertexterna från undertexter.se så jag gör dem inte själv.Det är jäkligt komplicerat det där, lättare med inbrännd sub.
Nafrali
Nivå 9 · Veteranfuskare
Gör det till DvD. Då kommer det funka, tror inte det funkar annars (om du inte kollar på/via datorn).
Shaitan
Nivå 3 · Lärling
Det finns inget brännarprogram som lägger in undertext på dina ******** filmer. Däremot finns det andra program som gör det.
alan.shalaji
↗ till inläggetVilka program. Nero ska kunna göra det för det står lägg in undertext men undertexten visas aldrig när jag väl bränt den.Det finns inget brännarprogram som lägger in undertext på dina ******** filmer. Däremot finns det andra program som gör det.
Element_Five
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inläggetGör det till DvD. Då kommer det funka, tror inte det funkar annars (om du inte kollar på/via datorn).
Jodå DivxtoDVD fixar det.