Hoppa till innehåll

Borde Inte Dem Som Inte Skrivit Inlägg På Flera År


Rekommendera inlägg

  • Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tycker att om man inte har loggat in på fuska på 1 år så raderas man om man är nykomling. 1 ½ år om man är medlem o.s.v. Moderatorer och admins blir inte raderade. Som ni sagt tidigare i tråden så ska det komma ett medelande som det står att man ska bli raderad om två veckor. Även om man bara har ett konto för kommentarer och sånt så tar det ett år innan man blir raderad. Och om man ligger i koma i ett år så är jag säker på att flera saker har förändrats mer än fuska.se.

Redigerat av Kerby
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag tycker att om man inte har loggat in på fuska på 1 år så raderas man om man är nykomling. 1 ½ år om man är medlem o.s.v. Moderatorer och admins blir inte raderade. Som ni sagt tidigare i tråden så ska det komma ett medelande som det står att man ska bli raderad om två veckor. Även om man bara har ett konto för kommentarer och sånt så tar det ett år innan man blir raderad. Och om man ligger i koma i ett år så är jag säker på att flera saker har förändrats mer än fuska.se.

 

Det är lättare att skicka ett mail eftersom kontot är registrerat efter E-mail adressen.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att det är en ganska dålig ide, men det är bara för att jag själv har en vana av att vara inne på fuska en period och sedan totalt strunta i fuska när det inte händer ett dugg här för att sedan återvända igen. Jag vill kunna komma och gå som jag vill.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar inte idén, jag skriver kanske inte så ofta, men jag är ofta inne på här och läser, det är faktiskt det jag gillar med fuskas forum. Att man kan läsa andras åsikter och utveckla sina egna åsikter och tankar.

 

Själv så har det gått perioder i nästan ett år där jag inte har brytt mig om fuska för att sedan komma tillbaka och skriva ganska mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar inte idén, jag skriver kanske inte så ofta, men jag är ofta inne på här och läser, det är faktiskt det jag gillar med fuskas forum. Att man kan läsa andras åsikter och utveckla sina egna åsikter och tankar.

 

Själv så har det gått perioder i nästan ett år där jag inte har brytt mig om fuska för att sedan komma tillbaka och skriva ganska mycket.

 

Jo men en del har bara blivit medlemmar, inte skrivit ett inlägg och bara har loggat in en gång. Sådana användare tycker jag ska bort, iallafall om de inte varit inne på 1-2 år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Bisuta

Jag gillar inte idén, jag skriver kanske inte så ofta, men jag är ofta inne på här och läser, det är faktiskt det jag gillar med fuskas forum. Att man kan läsa andras åsikter och utveckla sina egna åsikter och tankar.

 

Själv så har det gått perioder i nästan ett år där jag inte har brytt mig om fuska för att sedan komma tillbaka och skriva ganska mycket.

 

Ja, det vore bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar inte idén, jag skriver kanske inte så ofta, men jag är ofta inne på här och läser, det är faktiskt det jag gillar med fuskas forum. Att man kan läsa andras åsikter och utveckla sina egna åsikter och tankar.

 

Själv så har det gått perioder i nästan ett år där jag inte har brytt mig om fuska för att sedan komma tillbaka och skriva ganska mycket.

 

Men om användaren tas bort från sidan, så blir man väl automatiskt IP-bannad?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...