När kommer Black temple, Netherwing, Mount hyjal so on patchen? den stoora patchen ..?
När Kommer Patchen?
Tror att den släpptes i USA idag så kommer förmodligen nästa vecka. Inget jag är säker på men jag hoppas att den kommer snarast,
Den har inte släppts i USA än - patchar släpps på tisdagar där, dagen innan EU.
Troligtvis får vi den nästa vecka.
Okej kan nog stämma, såg en text på blizz forum där det stog ungefär
16 May are you prepared? blalbalblalblabla
Illidans trailer
blablablablabla
Det är hemligt. Blizzard har inte uppdaterat klart allt.
Patcherna uppdateras ju på onsdagar i EU och Blizzard håller ju allt hämligt dom skitarna så dom kan komma när som hellst
Patchen kommer imorrn, bara så ni vet - US fick den idag. :)
Vad kommer med patchen? Blir man nerfad eller?
jo det stod nått om att den kommer imorron (onsdag) på info när man startar wow
edit: Nu har den nya patchen kommit :D men min server är fortfarande nere :(
Jag kan inte komma in op min privateserver :( lol
↗ till inläggetdet är för att din privat server är gjord för en anna patch, men snart kommer det säkert nått nytt som gör att det går ocksåJag kan inte komma in op min privateserver :( lol
↗ till inläggetSom många andra patchar så händer det en del med klasserna. Men i den här patchen boostas nästan alla epics gentemot blues.Vad kommer med patchen? Blir man nerfad eller?
↗ till inläggetVad kommer med patchen? Blir man nerfad eller?
Gå in på deras hemsida och kolla. Skulle någon försöka skriva allt skulle det ta timmar. Otroligt mycket nytt och uppdateringar.
Men lite nerfs är:
Warlocks fear och övriga fear kommer avbrytas om target tar skada.
Sheeptiden är minskad från 20 sekunder till 8.
Warriors flurry är minskad från 30% till 25% (full talent).
Annars inte så mycker nerf.
Rogue tjänar nog mest på patchen, äntligen behöver man inte specca improved sap, man kan lira Assassi/combat för raids och instancer utan att behöva sätta 7 poäng i subtlety.
när ja loggar in står de "Failed to apply patch,please try again laget" elr nått sånt, vafan ska ja görA?
Xade, det där med fear, jag kunde inte hitta det i patch notes, källa tack?
Weeee patchen :D
Rogues blir väldigt boostade och warriors blir nerfade :} black temple, netherdrake, allt :D
NEJ, dåligt nu kommer jag suga på PvP. Utan fear! :(
nerF patchen ärå uppe nudå :P