Själv tycker jag hon med miltanken (G/S/C) .hon är ju sktisvår fattar inte hur en kossa kan vara så bra.
Svåraste Gymledaren?
Eller hur värsta jobbig det tog väldigt long tid innan jag klarade henne :o :o
Ett gym med Dragonite i Crystal är jobbigt.
Det måste nog vara det sista. Det är inte så svårt tkr jag.
Själv tycker jag Whitney ( Ja, hon med Milktank ). Det är alltid en plåga att slå henne, eftersom jag inte fångar några pokemon förräns efter det gymmet :P
Ja,miltank är så svår.Fast jag klarade henne med pidgey
jag tycker den svåraste är den sista gym ledaren i rubi :o
Är inte det en istränare också?
↗ till inläggetÄr inte det en istränare också?
jag vet inte glömt det men jag kommer i håg att den är jobig
Har för mej att den inte var så jobbig tror jag. Ett till gym som jag hade problem med första gången var steel gymmet i gold silver men när jag körde om spelet och visste steels svaghet var det mycket lättare.
aaa jag det tyckte jag okså
Jobbigaste?Hmm..Inget, för jag har alltid kunnat deras pkmn's ordning och svaghet och fördelar, så jag har alltid bytt en lvl 19 Machop ifrån min kompis crystal och vunnit där på Militank Gymmet d.v.s. Goldenrod City's gym
Ja, jag får nog hålla med om att Milktank är svårast.
Eldgymet på Ruby var också skit när jag körde det första
gången.
ja satt fast länge mot farsan i ruby :o
↗ till inläggetJag håller med, jag tycker den är det svåraste i R/S/E typ.ja satt fast länge mot farsan i ruby :o
JAG TYCKER SAMMA SOM RÅTTFÄLLAN <_<
Gold/Silver: Witney (Miltank)
Red/Blue och FireRed/LeafGreen: Koga, utan tvekan
Ruby/Sapphire och Emerald: Flannery, eldtjejen
Koga var väll inte svår. BAra att ta med en eld pokémon. I ruby så tyckte jag nog farsan tror jag.
:lol: Visst var koga skit lätt oddy!
Mot koga ska man ha Psychic xD Hans e ju Poison, I något undantag med Muk och Grimer kan man ha en Pokémon med typ Earthquake, så Fire e effektivt på Koga i E4 bara!