Har någon tänkt skaffa sig D/P i juli? Har inte DS, tyvärr... :|
Diamond/pearl Sverigepremiär 27:nde Juli
Har spelet redan.
yey äntligen kom release datumet :D Tidigare än vad jag vågade tro som tur var :) hade trott att det skulle komma till november typ. Jag ska skaffa det direkt när det kommer :)
↗ till inläggetJag håller med :)yey äntligen kom release datumet :D Tidigare än vad jag vågade tro som tur var :) hade trott att det skulle komma till november typ. Jag ska skaffa det direkt när det kommer :)
Jag vill självklart ha det, men äger inget DS :(
självklart jag ska skaffa diamond
ska köpa ds OCH diamond!
Har redan bokat Pokemon Diamond på spelbutiken.se.
jag håller hellt klart med men ... har i sett dom nya stasrter pokemonen <_< jag är litte besviken ;) men det finns nya bra med ... men man kan vel inte linka till R eller S ??
jo det kan man , man sätter i sitt DS-kort (D/P) och sedan så sätter man sitt R/S spel (GBA) i GBA facket :D då kan man linka mellan de. ^^
jag tycker att de nya starterpokémonen ser hyfsade ut. Inte sämre än nåra andra iaf.
öh linka? man kan skicka dem till pal park sen måste man fånga dem där
nej man ska kunna byta
↗ till inläggetNej, vad har du fått det ifrån? Man skickar sina pokémon till Pal Park ( max 6 per dag ). Sen fångar man dom ( med en boll med 100% capture rate ).nej man ska kunna byta
ok, jag har läst att man ska kunna byta men det var ett tag sedan... vet inte om de hade fel information då ^^
ingen ds, men ja vill ha de :o
Köp det då öhh helt onödigt inlägg det här . det här handlar om de som är intresserade av diamond/pearl! inte om att du vill ha ett
[=[_]=]
[+[_]::]!