Gäst Perisoreus Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 Har någon tänkt skaffa sig D/P i juli? Har inte DS, tyvärr... :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 Har spelet redan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 yey äntligen kom release datumet :D Tidigare än vad jag vågade tro som tur var :) hade trott att det skulle komma till november typ. Jag ska skaffa det direkt när det kommer :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musen246 Skrivet 24 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2007 yey äntligen kom release datumet :D Tidigare än vad jag vågade tro som tur var :) hade trott att det skulle komma till november typ. Jag ska skaffa det direkt när det kommer :) Jag håller med :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Umbreon_Moon Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 Jag vill självklart ha det, men äger inget DS :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GaaraOfSand Skrivet 25 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2007 självklart jag ska skaffa diamond Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 ska köpa ds OCH diamond! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
151 Skrivet 26 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2007 Har redan bokat Pokemon Diamond på spelbutiken.se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
poke_johannes Skrivet 27 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2007 jag håller hellt klart med men ... har i sett dom nya stasrter pokemonen <_< jag är litte besviken ;) men det finns nya bra med ... men man kan vel inte linka till R eller S ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 jo det kan man , man sätter i sitt DS-kort (D/P) och sedan så sätter man sitt R/S spel (GBA) i GBA facket :D då kan man linka mellan de. ^^ jag tycker att de nya starterpokémonen ser hyfsade ut. Inte sämre än nåra andra iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 öh linka? man kan skicka dem till pal park sen måste man fånga dem där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 28 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2007 nej man ska kunna byta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg