💬
Logga in
Fuska.se

Bigfoot, Leatherface Etc.

30 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Det är inte ovanligt att det kommer upp inlägg och kommentarer som hävdar att leatherface finns, bigfoot, eller det kända vraket finns. Många här på forumet ljuger av någon anledning för att de på något sätt vill hävda sig. Desvärre håller inte detta i längden. Jag hoppas att detta inlägg skall sätta stopp på alla lögner och onödiga trådar som uppmanar till lögner och slutar med bråk.

''Övernaturliga saker''-tråden försvann under mystiska omständigheter vilket bekräftar att admin och moderatorer har lika lite kontroll på vad som försvinner och vad som händer i denna forumdel, och många andra. Det var bra att tråden försvann. Den starades 2004 kort efter San Andreas release och GTA-spelare hade just upptäckt att det finns massor av mystiska saker i spelet, därav börjar alla rykten. Tråden hade över hundra sidor, och allt för många var bullshit. Inget att läsa. Värdelösa lögner.

Det har gått tre år sedan San Andreas släpptes. Var enda kvadratmeter i spelets har besökt och staten San Andreas är utforskad helt. Det finns inga fler ''större'' övernaturliga händelser i spelet, om inte buggar. Det skulle isåfall varit bekräfat för länge sedan.

Listan nedan beskriver vad som finns och inte finns i spelet. Då du har läst detta använd det som mot argument till alla som påstår att det finns. Det spelar ingen roll vad någon på detta forum eller något annat säger, dessa saker finns inte med i Grand Theft Auto: San Andreas, frånsett om du har modat dit det.

Bigfoot - Falskt

Leatherface - Falskt

Lockoness -Falskt

Hajen - Falskt, finns dock en val.

CJ's mammas spöke - Falskt

Spöken - Falskt (finns dock en spöksvävare och en spökbil)

Vrak - Falskt

Serialkiller - En utpekad ped. Kan dock attackera dig.

Finns uppenbarligen en hel uppskö med lögner och har några av dem registrerade på andra datan. Är öppen för frågor.

Om någon babblar om detta hänvisa till denna tråd i framtiden.

Det är verkligen sorgligt att se folk som tror att bigfoot existerar I San Andreas. Det var väldigt länge sen Rockstar Games bekräftade den falsk vilket folk borde förstå år senare.

Senast ändrad:

Nivå 6 · Fuskare

Hajen och CJ's mammas spöke.

Det är saker jag halv tror på.

Men rätt kul guide.

Orkade tyvär inte läsa igenom allt :(

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3
↗ till inlägget

Men rätt kul guide.

Jag märkte att du inte orkade läsa eftersom du fortfarande tror på det. CJ's mammas spöle finns inte.

Nivå 6 · Fuskare

iförsig jag har kolla men det finns inte.

Nu håller jag med

Nivå 2 · Novis

Var finns vraket då? Du (cyper) sa att det var sant. Lägg in en karta annars tror jag inte på det.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #6
↗ till inlägget

Var finns vraket då? Du (cyper) sa att det var sant. Lägg in en karta annars tror jag inte på det.

Läs i tråden för f*n. Det står att det är falskt. Det är bara ett dumt påhitt.

Nivå 6 · Fuskare

Jag tror inte på vraket

26 May 2007

Det är just vad han säger -.-

Dessutom har Rockstar konfirmerat att Big Foot inte finns, samma sak gäller Odjuret, och jag har hört att de också konfirmerat att Leatherface inte finns, kan inte lova något.

Dessutom spelet har funnits i ca. 3 år, och det finns miljoner som spelar det, och INGEN har sett ett enda spår av det som Cyper nämner på listan.

28 May 2007
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Men rätt kul guide.

Spökbilen = Fejk

29 May 2007
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #10
↗ till inlägget

Men rätt kul guide.

Nej.

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Men rätt kul guide.

Spökbilarna är halvfejk. Dom finns men det är inga spökbilar. Det är bilar som respawnas i en nedförsbacke på ett ställe.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #12
↗ till inlägget

Men rätt kul guide.

Grejen är att dom är omöjliga att laga I garage eller Pay'n Spray. Sen står radion på samma kanal jämt. Om Rockstar Games felplacerde bilen i backen vet man dock inte.

Nivå 1 · Novis

Spök bilen finns!

Ok, så ni vill att jag ska förklara var den finns alltså?

Ok, då ska jag förklara då!

Det är så att spökbilen finns mitt ute i skogen på GTA San Andreas där leatherface och bigfoot skulle finnas.

Men dom finns inte så vem behöver diskutera det?!

Bilen ligger halv trasig och går ej att laga.

Här är mer information för er som vill veta om dessa typer!

LEATHERFACE

Leatherface är ett påhitt men Rockstargames tänkte ha uppdrag där man ska klara sig från honom, men det blev inget av för vissa tyckte att det bara var töntigt ( Håller med dom )

Aja om ni endå vill försöka fortfarande så finns han mitt ute i skogen eller skulle han egentligen ha funnits där!

Man kommer se ett trasigt hus med blodfläckar här och där och en motorsåg någonstans i närheten. ( Detta finns ej har jag sagt! )

BIGFOOT

Ja, Bigfoot är en av det myter som inte finns med varsogod om ni vill pröva!

Bigfoot skulle man egentligen kunna skjuta i san andreas och tjäna på det men det blev inte av.

Kolla helst inte på bigfoot filmer för att bevisa för någon för dom flästa skriver text i filmerna: TITTA NOGA!

Och så kommer det ett kusligt,ruttet och halvuppätet ansikte inzomat på skärmen!

Vissa gör bilder för att bevisa men tro dom inte!

Dom har jobbat hårt men inte så hårt så vi går på det!

Som om att hälften apa hälften människa skulle finnas i ett action spel.

Det är ingen idé att ens försöka hitta honom!

Fast det finns en sak som kan fixa det till att han finns!

Jag ska förklara "prylen"

Den kallas för "Bigfoot mod" och den har jag själv prövat instalera på mitt GTA på datan.

Det tog bra plats och så tröttnade jag.

Det var gjort av rockstargames men buggar, MYCKET BUGGAR!

HAJARNA

Hajarna är bara några påhitt!

Men det finns en download som gör så delfinerna blir till hajar som kan döda CJ!

Hajarna finns ej!

CRAZY KILLER

Crazy killer är bara ett påhitt också alltså crazy killer är ej så poppulärt i lögner men den finns egentligen i GTA san andreas.

Om man är ute i skogen där det är dimmigt och regnigt och man hukar sig ner ungefär i området "Beck & Bay" så tar man fram en kamera och försöker fota något...

DÅ!

Då kommer något svart bakifrån och CJ gubben dör!

Riktigt skrämmande för vissa första gången!

LOCKNES

Locknes är ett påhitt men jag laddade ner moden en gång...

DET ROCKADE FETT!

När man var villse i havet var det döda personer på botten av en samling med trasiga båtar!

Jag styrde så CJ började dyka med fusket: Odänligt syre.

Så kollade jag runt...

Efter några minuter tröttnade jag och tänkte simma tillbaka till Värld 2

Men när jag kom till ytan så åkte CJ ner i vattnen av något som drog tag i honom och så stog det "WASTED" som vanlig när man dör.

Ladda inte ner moden för den tar mycket plats och man tröttnar!

LYSSNA!

Asså ni som fortfarande tror på det här!

SKIT I ATT SÖKA OCH GE UPP!

Ni kommer aldrig hitta något som intresserar er!

De flesta vet var spökbilen finns, Rockstar Games har ALDRIG släppt någon Big Foot mod.

30 May 2007
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #15
↗ till inlägget

Spök bilen finns!

Ok, så ni vill att jag ska förklara var den finns alltså?

Ok, då ska jag förklara då!

Det är så att spökbilen finns mitt ute i skogen på GTA San Andreas där leatherface och bigfoot skulle finnas.

Men dom finns inte så vem behöver diskutera det?!

Bilen ligger halv trasig och går ej att laga.

Här är mer information för er som vill veta om dessa typer!

LEATHERFACE

Leatherface är ett påhitt men Rockstargames tänkte ha uppdrag där man ska klara sig från honom, men det blev inget av för vissa tyckte att det bara var töntigt ( Håller med dom )

Aja om ni endå vill försöka fortfarande så finns han mitt ute i skogen eller skulle han egentligen ha funnits där!

Man kommer se ett trasigt hus med blodfläckar här och där och en motorsåg någonstans i närheten. ( Detta finns ej har jag sagt! )

BIGFOOT

Ja, Bigfoot är en av det myter som inte finns med varsogod om ni vill pröva!

Bigfoot skulle man egentligen kunna skjuta i san andreas och tjäna på det men det blev inte av.

Kolla helst inte på bigfoot filmer för att bevisa för någon för dom flästa skriver text i filmerna: TITTA NOGA!

Och så kommer det ett kusligt,ruttet och halvuppätet ansikte inzomat på skärmen!

Vissa gör bilder för att bevisa men tro dom inte!

Dom har jobbat hårt men inte så hårt så vi går på det!

Som om att hälften apa hälften människa skulle finnas i ett action spel.

Det är ingen idé att ens försöka hitta honom!

Fast det finns en sak som kan fixa det till att han finns!

Jag ska förklara "prylen"

Den kallas för "Bigfoot mod" och den har jag själv prövat instalera på mitt GTA på datan.

Det tog bra plats och så tröttnade jag.

Det var gjort av rockstargames men buggar, MYCKET BUGGAR!

HAJARNA

Hajarna är bara några påhitt!

Men det finns en download som gör så delfinerna blir till hajar som kan döda CJ!

Hajarna finns ej!

CRAZY KILLER

Crazy killer är bara ett påhitt också alltså crazy killer är ej så poppulärt i lögner men den finns egentligen i GTA san andreas.

Om man är ute i skogen där det är dimmigt och regnigt och man hukar sig ner ungefär i området "Beck & Bay" så tar man fram en kamera och försöker fota något...

DÅ!

Då kommer något svart bakifrån och CJ gubben dör!

Riktigt skrämmande för vissa första gången!

LOCKNES

Locknes är ett påhitt men jag laddade ner moden en gång...

DET ROCKADE FETT!

När man var villse i havet var det döda personer på botten av en samling med trasiga båtar!

Jag styrde så CJ började dyka med fusket: Odänligt syre.

Så kollade jag runt...

Efter några minuter tröttnade jag och tänkte simma tillbaka till Värld 2

Men när jag kom till ytan så åkte CJ ner i vattnen av något som drog tag i honom och så stog det "WASTED" som vanlig när man dör.

Ladda inte ner moden för den tar mycket plats och man tröttnar!

LYSSNA!

Asså ni som fortfarande tror på det här!

SKIT I ATT SÖKA OCH GE UPP!

Ni kommer aldrig hitta något som intresserar er!

Håller med. Slöseri med tid att leta efter saker som inte finns, tyvärr är vissa nog dumma att förstå det. Orka ens ta upp spökbilen nu. Folk har vetat dess existens sen 2004, tre år sen. Den där ''nyheten'' är gammal som gatan.

Senast ändrad:

Nivå 4 · Lärling

är spökbilen typ som skrotbilen vid bilskroten? den där Glendale-bilen som står där sönderslagen. är det typ en sån bil som är "spökbilen"?

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #17
↗ till inlägget

är spökbilen typ som skrotbilen vid bilskroten? den där Glendale-bilen som står där sönderslagen. är det typ en sån bil som är "spökbilen"?

Ja, det är Glendale-bilen. ''Spökbilen'' spawnas i en backe och rullar.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Vilken ö?

San iferro??:S

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #19
↗ till inlägget

Back O' Beyond.

1 Jun 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare

Kollade på Wadesys inlägg. Jag håller med han. Man ska inte söka upp saker som inte finns. Om inte man vill helt i onödan. Men vart finns det förstörda och blodiga huset? skicka en karta.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in