Har oftast det.
Har Du Häng?
↗ till inläggetHäng e jobbigt, jag tycker det e irriterande när brallorna håller på att åka ner mer o mer för varje steg man tar :P
Det finns byxor som är häng, det betyder inte man drar ner dom själv :S
Nej inte precis :)
Har alltid häng, men med måtta.
men shåårtsss har jag hääng ibland iaf man har ju inte direkt skärp å sånt på shåårtsss :D:P
Aldrig, eller möjligtvis lite med mina gympabyxor. För dom är så sköna att ha häng med. >:3
↗ till inläggetFull?men shåårtsss har jag hääng ibland iaf man har ju inte direkt skärp å sånt på shåårtsss :D:P
Jag har inte extremt med häng men så byxorna sitter bra x)
Jag har inte häng. Detta är ett exempel: En i min klass, lite småknubbig har häng. Han har hängiga kalsonger så det ser ut som han har skitit ner sig. Det är för jävligt, man spyr när man ser honom.
Det är största anledningen till varför jag inte har häng. Det ser helt enkelt för jävligt ut.
↗ till inläggethoorai is a big mama.Jag har inte häng. Detta är ett exempel: En i min klass, lite småknubbig har häng. Han har hängiga kalsonger så det ser ut som han har skitit ner sig. Det är för jävligt, man spyr när man ser honom.
Det är största anledningen till varför jag inte har häng. Det ser helt enkelt för jävligt ut.
↗ till inlägget↗ till inläggethoorai is a big mama.Jag har inte häng. Detta är ett exempel: En i min klass, lite småknubbig har häng. Han har hängiga kalsonger så det ser ut som han har skitit ner sig. Det är för jävligt, man spyr när man ser honom.
Epic Fail Humor.
Nej, men byxorna åker ner ibland.
aa jag har häng ibland
Bumpa helst inte gamla trådar. I alla fall, har inte häng och kommer aldrig ha det ;).
Njaee inte överdrivet, brallorna sitter lite löst men annars inget.
Lätt att man har :D
Nej sånt är galet.
MM
Nej jag har inte häng
Jag har häng...
nah venne om det är häng. lite kanske!
Nevva in mah lajf!