💬
Logga in
Fuska.se

Äger Ni Någon Udda Spelkonol?

39 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare

Har game & watch men det är kanske vanlig...

Ett annat spel jag har är zelda i ett miniformat tror spelet heter PocketZelda eller något sånt.

29 Oct 2007

Game and Watch är väldit vanligt bland samlare, dock är det ingen konsol. Det är en spelserie. Men den är svindyr hos retrobutiker. Donkey Kong för 700 kronor utan kartong och manual?? WTF!

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det är Donkey Kong jag har på game & watch, dock har jag inte spelat på den så mycket.

Jag har också Donkey Kong på Game & Watch. Vilket sammanträffande.

30 Oct 2007
Nivå 6 · Fuskare

I has teh parachute, grymt spel, rätt lätt dock:)

23 Nov 2007
Nivå 16 · Legendfuskare

jag har en disney-konsoll som ser ut som en laptop som man kopplar till TVn & ritar med en penna, någon som vet vad detta heter? har ej möjlighet att ta kort för den är på mina kusiners sommarstuga

Nivå 1 · Novis

vet inte om det är så ovanligt llr ränas men jag har 2 nes

25 Nov 2007
Nivå 2 · Novis

Nej inte efter att farsan sålde min och brorsans saker...

Saturn är det enda jag har kvar, Playstation och Nintendo 8-bitars gav vi till min polare som tänkte fråga sin farfar om han kunde laga det åt honom.

64 sålde jag in på Game för 5 år sedan ungefär =p

2 Dec 2007
↗ till inlägget

Saturn är det enda jag har kvar

En sån har jag också :D

Nu orkar jag inte räkna vilka som är udda och normala, så jag sägar alla konsoller jag har:

Atari 2600

Nes

Snes

N64

Game Cube

Sega Mega Drive

Sega Mega Drive 2

Sega Mega Drive 2

Mega CD 2

Sega Saturn

Sega Dreamcast

Sony Playstation

Sony Playstation 2

Game Boy

Game Boy Color

Game Boy Advance

Nintendo DS

R-Zone

Game.com

Gizmondo

Det var nog alla. Rätt så bra om jag får säga det själv.

Har också en Atari ST 1040 dator och ska nog bjuda hem en Famicom idag eftersom min Power Glove inte passar i min Nes så jag behöver en Japan konsoll.

Senast ändrad:

29 Dec 2007
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Saturn är det enda jag har kvar

En sån har jag också :D

Nu orkar jag inte räkna vilka som är udda och normala, så jag sägar alla konsoller jag har:

Atari 2600

Nes

Snes

N64

Game Cube

Sega Mega Drive

Sega Mega Drive 2

Sega Mega Drive 2

Mega CD 2

Sega Saturn

Sega Dreamcast

Sony Playstation

Sony Playstation 2

Game Boy

Game Boy Color

Game Boy Advance

Nintendo DS

R-Zone

Game.com

Gizmondo

Det var nog alla. Rätt så bra om jag får säga det själv.

Har också en Atari ST 1040 dator och ska nog bjuda hem en Famicom idag eftersom min Power Glove inte passar i min Nes så jag behöver en Japan konsoll.

gizmond ska man inte ha den blev kk sen hur j*vla gammal tv kan du ha ;) atari konsollerna maste man ha typ en 30 ar gammal tv :D
30 Dec 2007
RG 2.0
2 Jan 2008
Nivå 2 · Novis

Sega Saturn

20 Jan 2008

har ett saturn och hade en amiga 500 :/ jefligt synd att jag sålde den har dock ett nes med Orginalkartong använt tre gånger slå det :P

24 Jan 2008
Nivå 2 · Novis

min kompis köpte ett oöppnat nes så det är inte så coolt -.- game&watch är inte helt vanlig

25 Jan 2008
Nivå 8 · Veteranfuskare

Jag känner en som har super nintendo ,det är väl ganska ovanligt

28 Jan 2008
Nivå 3 · Lärling

Keylogger: Amiga är bra! Samma sak med Saturn :D En Nes med orginalkartong som bara är använd 3 gånger är faktiskt ganska unikt.

Garderobspapa: Om han öppnade den lär han ju vara en riktig idiot. En oöppnad Nes är en sån höd raritet så man inte ens kan beräkna värdet. Game & Watch är rätt så vanlig.

HETMonkey: Nja, Snes har sålts i 60 miljoner exemplar medans Playstation 1 har sålts i 102 miljoner exemplar. Men det är ju inte varje människa i skolan man möter som har en Snes. Hade två förut. Först lånade jag en av pappas jobbarkompisar. Sedan köpte jag en egen. Tre dagar efter att jag köpt en egen sa han att jag fick hans. Men en i klassen köpte den ena av mig så fick jag 500 kronor för den. För dom pengarna köpte jag en CD-i 450.

8 Feb 2008
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Men en i klassen köpte den ena av mig så fick jag 500 kronor för den. För dom pengarna köpte jag en CD-i 450.

OMFG :blink: CD-i allvarligt, vilka spel har du? mario hotel? wand of gamelon? Faces Of evil? Zeldas adventure? plz berätta
Nivå 3 · Lärling

Tog en bild på det hela.

http://i69.photobucket.com/albums/i74/nissling/IMG_0045.jpg

Dock är inget till salu och saknar Videomodul. Men den används bara till vissa spel och till Video CD-filmerna.

16 Feb 2008
Nivå 12 · Mästerfuskare

En Amiga :x

Nivå 5 · Fuskare

Det ovanligaste jag har är nog en Commodore 64, fast den är ju inte så ovanlig. :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in