sp3tan Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Skrivet 6 Juni 2007 (redigerat) VARJE GÅNG NU NÄR JAG FFS INSTALERAR ETT SPEL FRÅN EN CD SKIVA FUNKAR DET INTE OCH DET STÅR EXAKT '' PROTECTION ERROR 103 " JAG VET INTE VARFÖR MEN JAG HAR IAF LAUNCHER ( DEN SOM MAN RUNAR SPEL PROGRAM MED ( JAVA SAKER O TING ! ) .. E DET NÅT SOM KAN FAKTIST HJÄLPA MIG MED ATT FIXA MITT PROBLEM GER JAG ALLA FM -.-'( JAG RÅKADE FÖRST TA BORT LAUNCHER MEN JA GJORDE SYSTEMÅTERSTÄLLNING OCH HAR DET IGEN MEN FUNKAR ÄNDÅ INTE :angry: :angry: :angry: :angry: ) har bild ifall ni vill se DET Redigerat 6 Juni 2007 av unforgiven Citera
Gäst Bisuta Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Skrivet 6 Juni 2007 Använd inte så mkt caps, du okände... Citera
sp3tan Skrivet 6 Juni 2007 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2007 (redigerat) ska du säga ja -.-' läs det som står och sluta skriv sk*t ... Redigerat 6 Juni 2007 av unforgiven Citera
sp3tan Skrivet 6 Juni 2007 Författare Rapport Skrivet 6 Juni 2007 tror du jag skulle veta hur man googlar erroret? nej of course inte -.-' Citera
Gäst PoisoN Skrivet 6 Juni 2007 Rapport Skrivet 6 Juni 2007 Installera spelet nån annanstans. Prova kontrollera NTFS-filsystemet genom, Start -> Kör -> skriv in cmd -> skriv in CHKDSK i Kommandotolken. Citera
snipson Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Skrivet 7 Juni 2007 (redigerat) Oj da, nu SER jag felet mitt lilla damp barn :) du har simcity på skrivbordet och sånt är inte för dig, din dator kan inte hantera sånt stort och dominerande spel :D Redigerat 7 Juni 2007 av snipson Citera
Salzalada Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Skrivet 7 Juni 2007 Jag ska ha alla dina FM NU. =_= http://www.google.se/search?hl=sv&q=Protec...error+103&meta= Citera
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 7 Juni 2007 Rapport Skrivet 7 Juni 2007 (redigerat) tror du jag skulle veta hur man googlar erroret? nej of course inte -.-' HAHAHAHAH nej det är ju jättesvårt google.se "protection error 103" sök jäklar, borde skriva en manual att skriva med caps gör knappast så att folk vill hjälpa dig mer Redigerat 7 Juni 2007 av Kaktus-Killen Citera
sp3tan Skrivet 1 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 1 Augusti 2007 Oj da, nu SER jag felet mitt lilla damp barn :) du har simcity på skrivbordet och sånt är inte för dig, din dator kan inte hantera sånt stort och dominerande spel :Doj da visst min dator klarar det inte aha jag fattar nu sj ..Sim citys requirat Minne och allt annat är OS:98/2000/XP ( har xp ) Processor:500 MHz ( har 3.33 GHz ) Minne:128 mb ram minne ( har 512 mb ram minne ) Hårddisk: 1GB ledigt minne behövs ( har 121 GB ledigt kvar ) CD/DVD:8x hasthighet (har som CD 52x i hastighet och i dvd 16x i hasthighet ) Grafik:32 mb ( har 64 mb och det suger som h*lvete ) och du trodde jag hade en windows 95 med under 500 mhz 8 mb ram minne 1x hasthighet på själva cd writern och 1 mb grafik ? knappast jag har ungefär 50-80 gånger bättre än det vad du tänkte xD.. seriöst det hjälper mig aldrig att googla erroret .. vet inte vad ja ska göra hmm Citera
WASD Skrivet 1 Augusti 2007 Rapport Skrivet 1 Augusti 2007 Det borde finas en kilistrad tråd "hur man googlar" Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.