💬
Logga in
Fuska.se

2007s Sommarplåga

20 svar · startad

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #1

jepps, vilken/vilka tror ni blir 2007s sommarplåga/plågor ?

den nya med mange schmidt kanske blir det :), den är ganska bra, dessutom vet ju de felsta vem han är sen glassigt förra året !

Nivå 4 · Lärling

Jag skulle nog säga Dunka Mig Gul Och Blå.

Nivå 8 · Veteranfuskare

"Laser-Det var en gång en fågel" eller "Basshunter-I Can Walk on Water, I Can Fly" skulle nog jag tippa på..

Nivå 11 · Veteranfuskare

Secondtunez - Sommaren Är Här Igen

Markoolio's Reggae-låten

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

"Laser-Det var en gång en fågel" eller "Basshunter-I Can Walk on Water, I Can Fly" skulle nog jag tippa på..

Tvivlar på att det kommer bli "Det var en gång en fågel" Dels för att den inte ens kommit att spelas någon gång på radio (vad jag har hört) och också för att det är för mycket som inte är bra. Även många vuxna ska kunna "tåla" låten. Jag tror inte att de gör det med "Det var en gång en fågel"

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Att det inte har spelats på radio är för att Laser inte har fått något skivknotrakt än, vad jag vet iafa..

Och vad menar du med "tåla" låten?

Jag håller nog fortfarande fast vid att den kan bli årets sommarplåga om Laser får ett skivkontrakt ;)

Håller med Rivers och OOIE om att både Markoolis och Secondtunez låtar kan bli sommarplågor med^^

Nivå 12 · Mästerfuskare

Nån ny skitlåt blir det väl med såna som sjunger så alla 5 åringar blir glada? : - D

Nivå 9 · Veteranfuskare

Dunka mig gul & blå eller Nu svärord är det sommar tror jag nog på...

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Med "tåla" låten menar jag att även om det kanske är inriktat till ungdomar kommer nog även vuxna behöva lyssna ett antal gånger på låten och "Det var en gång en fågel" håller nog inte länge för många av de äldre och äldsta.

Vi får se (:

Senast ändrad:

8 Jun 2007

den här j*vla umbrella låten av brianna kör de ju 24/7 på radion tycker jag så det är en plåga för mig!

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #12

markoolios nya är ju bara sämst !

men umbrella med rihanna är ganska bra ! :)

↗ till inlägget

markoolios nya är ju bara sämst !

men umbrella med rihanna är ganska bra ! :)

jaha rihanna kanske hon hette höhö, njae den suger :cry:

9 Jun 2007
Nivå 2 · Novis

jag tror det är Cool james and the black teacher - dr.feelgood skoja bara :D hmm.. gissar på dunka mig gul o blå och jag hatar redan den ! så de lära la bli Gammal Eurodance :D

Ingen reggae utan sommar eller vad den heter Markoolio och Sången om Ingenting med nåt namn jag inte kan komma på. Synd att båda låtarna är skit.

10 Jun 2007
↗ till inlägget

vad han menar med tåla låten är nog att...........vänta lite, ingen tål skiten

12 Jun 2007

de heter kobojsarna

21 Jun 2007
Nivå 1 · Novis

vadå kobojsarna?

22 Jun 2007
Nivå 3 · Lärling

Laser inc - fågeln roger, såg dom på dreamhack >.< En av killarna drog av sig sin skjorta o trodde han var jätte sexig >_<

23 Jun 2007
Nivå 4 · Lärling

SecondTunez, Laser Inc, Markoolio, Kevin O, Lx da man eller Kobojsarna kommer nog bli sommarplåga

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in