Ja tycker ni att man ska kunna köpa FuskaRank ( med riktiga pengar ) ?
Ska Man Kunna Köpa Fuskarank?
nja...
Hur mycket då menar du?
Tja, man skickar ett sms till fuska...
Dålig idé! Ska Fuska Ranken bero på om man är rik eller inte? GE DE FATTIGA EN CHANS!!
Men admin skulle nog tjäna en hel del på det...
Nej, det är inte bra, och det pga flera anledningar.
FuskaRank ska man förtjäna, och inte köpa.
Sen visar det hur aktiv man är, köper man det, så vet man inte vem som verkligen är aktiv plus att det skulle vara orättvis för dem som har höga rank och som har förtjänat det.
Varför är folk så rankgiriga? Seriöst, coola ner. Ha skoj och skriv lite vettiga inlägg så får man sakta men säkert en ny rank i sinom tid.
Tja, det här är ju trots allt fuska.se... ;)
Nej, man ska tjäna det!
åt andresidan, admin skulle bli rik
Borde vi inte ta bort rank systemet helt och hållet och ha någon "Inläggs mätare" istället.
Man märker ju hur giriga ni är...
Själv är jag nöjd med min rank, skiter i om jag heter "Mini Fuskare Omega Ostronbåge" Radicus P18.
Tja, annars finns det ju en inläggsräknare på statestik i ens press...
Köpa rank..... nej.
Då skulle fuska bli oseriöst, alla skulle tävla om att ha högst rank å sånt.
Man får rank genom att skriva vettiga svar :)
Det kan du glömma gosse. >_> Kaos är vad det skulle bli, oseriöst också.
Det skulle inte bli lika kul, man skulle sluta göra inlägg och forumet skulle kracha.
Dåligaste iden nånsin
Men admins skulle bli rätt rik, ingen miljonär precis men, fuska.se skulle ha fått bättre uppdateringar, och bättre host eller något annat coolt. Men nej nej nej, no buying rank.
Jag bryr mig inte om rank, those who care's about rank are lamers.
Ofta man är medlem på fuska för att att försöka få hög rank så man kan impa på alla andra.. jag tycker det är en skit dålig idé ranken ska visas hur aktiv man är jag är inte generad över att jag har en jätte dålig rank eftersom jag vart medlem kanska länge nu.. jag är medlem för jag vill ha hjälp till mina spel å ibland kan det hända ja läser lite på humor forumet men ja tycker inte man ska kunna köpa rank
Allt skulle bara bli tråkigt
Nej det ska man inte, rank är något man förtjänar. Hög rank bevisar att man varit aktiv och slitit. Låg rank visar tvärtemot.
MAn ska inte kunna köpa fuska ranks! Då kan det bli att en som registrerades idag skulle köpa hur mkt fuskarabks som hellst så den blir überfuskare eller knaske ännu mer
man ska inte kunna köpa fuskarank tycker jag.
↗ till inläggetMAn ska inte kunna köpa fuska ranks! Då kan det bli att en som registrerades idag skulle köpa hur mkt fuskarabks som hellst så den blir überfuskare eller knaske ännu mer
Så kommer det ju knappast att bli, "Oj här har vi ett nytt forum som jag inte vet något om! Kan man köpa fuskarank?! Jag vet inte ens vad det är men jag köper lite för 500 kronor!". Men jag förstår hur du tänker. Nja, att köpa rank borde inte gå det räcker med en egen titel.