💬
Logga in
Fuska.se

Goldensun The Lost Age

43 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

Hur får man Psyenergin Lift (lyfta saker)

om det går och vart får man ?

på goldensun the lost age

Nivå 12 · Mästerfuskare

man får den när man har klarat Jupiter Light Hosue tror jag.

Men nu har jag en fråga:

I Trial Road så ska man tävla mot indianen.Här kommer frågan.

Hur ska man göra för att lägga grejorna i kistorna??

Och vad är bra item och lägga i dem?

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #3

Men nu har jag en fråga:

ok men vart ska man när man har kommit in i lemuria och kommit till andra sidan alltså precis när man har kommit igenom gondowan cliffs med båt

ps.hjälp mig

Nivå 12 · Mästerfuskare

Om du precis har kommit igenom gondowan cliffs med båt kan ajg hjälpa dig.för ajg är PRECIS framför dig.Du ska till den stora ön längst upp till vänster.sen ska du igenom en grottan(Jätte lätt).Men du kan iten ta djinnen som e där.du måste ha lift.så ta vägen till vänster i grottan(du ska nadvända whirlwind.sen e det bara o gå.sen ska du gå in i staden.Du ser hotelet.det huset uvanför.det ska du till.sen ska du prata med en gubbe som kommer ut.sen ska du visa sharman´s rod.sen ska följa dem upp till en grej du ska andvända whirlwind på.gör det.sen ska man kör atrial rod.nu har inte jag kommit längre.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #5

Men nu har jag en fråga:

vad kan man lägga in i kistan ?
Nivå 12 · Mästerfuskare

Man ska lägga grejor i kistorna så en dörr öppnas ju.Och precis där har jag också fastnat.VAD SKA MAN LÄGGA I KISTORNA???!

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #7

Man ska lägga grejor i kistorna så en dörr öppnas ju.Och precis där har jag också fastnat.VAD SKA MAN LÄGGA I KISTORNA???!

jag kom på det man ska lägga i såna saker som man använder

t.ex om du använder boots så ska du lägga i det

Nivå 12 · Mästerfuskare

Hur gör man.man lägger ju ner dem grejorna.men vad ska man klicka på för att lägga ner dem??

man kan bara klicka på drop,give,equip och entill.vad ska man klicka på??++?

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #9

Kan amn få dem sen igen då?

men ajg köper nya sen.

ja du får tillbaka senare
Nivå 12 · Mästerfuskare

svara å det andra.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #11

Hur gör man.man lägger ju ner dem grejorna.men vad ska man klicka på för att lägga ner dem??

man kan bara klicka på drop,give,equip och entill.vad ska man klicka på??++?

om du har boots som är equip från början så ska du trycka på use så lägger du in sakerna
Nivå 12 · Mästerfuskare

ok.tack.men kom på det innan du skrev.Nu e ajg i Jupiter Light House.Men där har jag inte fastant :D

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #13

ok.tack.men kom på det innan du skrev.Nu e ajg i Jupiter Light House.Men där har jag inte fastant :D

Hur besegrade du dom ?

vilken LV var du på när du besegrade dom 3 indianerna och hur många djinn hade du ?

Nivå 12 · Mästerfuskare

Innan jag mötte han gjorde jag med alla djinn så att man inte kan andvända dem som vanliga.utom så att det blir summons.sen andvände jag den bästa summons.Jag hade typ 20-25 st djinnis.men ajg fick andvända revieve med felix en gång.hoppas du förstår.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #15

Innan jag mötte han gjorde jag med alla djinn så att man inte kan andvända dem som vanliga.utom så att det blir summons.sen andvände jag den bästa summons.Jag hade typ 20-25 st djinnis.men ajg fick andvända revieve med felix en gång.hoppas du förstår.

tror du 23 djinn räcker ?
Nivå 12 · Mästerfuskare

Jaa,det räcker.Bara ett ips där det finns en djinn.det finns en djinn på den här vita ön övanför den ön du e på.där finns en vatten djinn.

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #17

Jaa,det räcker.Bara ett ips där det finns en djinn.det finns en djinn på den här vita ön övanför den ön du e på.där finns en vatten djinn.

tack !!

Men jag var så nära jag dödade ledaren sen förlorade jag men jag ska klara det idag tror jag

2 Mar 2004
Nivå 12 · Mästerfuskare

Bra.

4 Mar 2004
Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #19

Vart ska man efter att ha klarat Jupiter Ligthhouse ?

Ska man till Magma Rock eller ?

Nivå 5 · Fuskare

japp! men nu har jag en fråga var finner man gagomba catacombs?? det finns en earth djinn där nämligen.. plz help!!!!!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in