B.Har du fått bort stenen i början av MAGMA ROCK!?!??
för det har iten jag.och ignen har lift som den gamla ska ha.denm ahr bara Carry.
B.Har du fått bort stenen i början av MAGMA ROCK!?!??
för det har iten jag.och ignen har lift som den gamla ska ha.denm ahr bara Carry.
Men se på deras item dom kanske har nån sak som du kan göra equip på :)B.Har du fått bort stenen i början av MAGMA ROCK!?!??
Jag har kommit förbi stenen ja :rolleyes:
Nu kom jag också förbi den.
Bra 1!Nu kom jag också förbi den.
Men jag sitter fast men jag kommer säkert förbi snart
Sitter du fast på bergen eller i grottan??
nu sitter jag fast efter att ha tagit Blaze hur kommer jag förbi eldarna och stenarna ?Sitter du fast på bergen eller i grottan??
prova att göra burst ifall stenarna e spruckna
går inte har testat alla psyenergi förutomprova att göra burst ifall stenarna e spruckna
b,kan du hjläpa mig.Hur får man upp dörren till Blaze?!?!?!
jag gick bara rakt fram mot den så gick den uppb,kan du hjläpa mig.Hur får man upp dörren till Blaze?!?!?!
ps.om du kommer längre än mig kan du hjälpa mig va ?
visst.
kom du förbi dörren ?visst.
mm.jag har klarat det nu.Man ska ta blaze på den första stenen som brinner längst ner till vänster.sen ska du hoppa ditt och göra eld på en annan.så får du magam boll.
men hur kommer jag till den första brinnande stenen då ?mm.jag har klarat det nu.Man ska ta blaze på den första stenen som brinner längst ner till vänster.sen ska du hoppa ditt och göra eld på en annan.så får du magam boll.
Den längst ner till vänster.du ska bara hoppa ju.
nej jag kan inte hoppa över det är eld och stenar i vägen men hur kommer jag dit ?
När du har fåt Blaze.HR DU HOPPAT ÖVER det innan som när man fick reveal?
i de rummen där man får psyeneegi japp eller vad menar du kan du förklara hur man görNär du har fåt Blaze.HR DU HOPPAT ÖVER det innan som när man fick reveal?
nej jag sitter fast efter att man har kommit ut ur rummet som man får blaze där vid stenarna där det finns en brinnande sten där sitter jag fast
Prova att andvända Blaze framför alla stenar som brinner!!
har du kommir föbi eller ?Prova att andvända Blaze framför alla stenar som brinner!!
hur kommer man till första brinnande stenen då ?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in