Jag har inte spelat alla, jag röstar blankt genom att jag bara spelat Röd/Blå/Gul och Emerald.
Bästa Spelet?
Annan, Crystal. Goda tider det ^^
jag har bara spelat röd,blå,gul,silver,guld och emerald så det blev annan :(
Pokémon Crystal <3 Glömmer aldrig det spelet :)
Men jag tror att D/P kommer vara roligare...
guld,silver o crystal kommer alltid finnas kvar.
röstade på annan
Inte för att vara taskig, men du glömde både Emerald, Crystal och Gold/Silver. Men i alla fall, bra att en sådan här tråd kom upp igen!
Av dom som finns där gillar jag FireRed och Yellow (gul) mest, men eftersom att man bara får (och kan också för den delen) så röstar jag på Gul denna gången.
En sak bara, borde inte Gul ha ett eget altenativ? Red/Blue och Gul är ju knappt ett dugg lika, i alla fall inte handlingsvis.
PS. Kontakta en moderator så kanske han/hon kan ändra. Draghon brukar hålla till en del i Pokémonforumet (ibland iaf), så hon kan säkert ändra så att Gul får en egen avdelning och Gold/Silver får sin, och att Crystal får sin. Föresten, jag röstar inte före Gul får sin egna avdelning.
guld och silver är lätt bäst.
Crystal, det var längesen
Av de spelen jag har nu blir det nog Emerald. Ett kul spel faktiskt, IMO.
Men jag är säker på att D/P kommer vara roligaste för mig.
Hur ska man kunna rösta på diamond och pearl egenkligen när man inte ens har spelat det? :blink:
Det är många som har det!!
Diamond/Pearl.
R/S/E
Röstar på blå/röd/gul så klart, en av dom bästa pokemon spelen genom tiderna :D
kom på att du har glömt mystery dungeon o pinball spelen
↗ till inläggetasså vi snackar om rpg-spelen.. inte massa konstiga spin-offs.kom på att du har glömt mystery dungeon o pinball spelen
du menar de normala spelen szellerie,som man väljer startpokemon alltså.
Tycker att Leaf green/ fire red e bra. Fire red påminner om pokemon B/R/G :D