↗ till inläggetOm man beställer från ett annat land t.e.x USA så ska det vara lite billigare än vad det är i sverige :cool:
men då blir det fel version (pal tror jag det ska va..)
så då måste man köpa spelen från tex USA också :P
↗ till inläggetOm man beställer från ett annat land t.e.x USA så ska det vara lite billigare än vad det är i sverige :cool:
men då blir det fel version (pal tror jag det ska va..)
så då måste man köpa spelen från tex USA också :P
ni har tagit up bly-ray tekniken i ps3 e den inte alls bra inte ens hälften så bra som dom har sagt och garafiken e inte heler lika bra som dom sakt så pengarna som ps3 e värt e för mycket men dom utvecklar det fortfarande
Hur kan de tro att de spa sälja bra när man får en X-box 360 och ett Wii för samma pengar?! Desutom finns det mycket få bra titlar än och spelan är en 50-lapp dyrare.
Vem vill betala så mycket mer för något lika bra/sämre
Haha Nu har jag k'o'pt ps3! xD Haha! Jag är inne på fuska.se på ps3 konsollen!! xD Fett grymt! :o Det var v'a'rkligen v'a'rt det! :P
har hört att de ska sänka priset en tusenlapp i höst
↗ till inläggetJag ska inte/aldrig köpa någon ny consoll , jag väntahar hört att de ska sänka priset en tusenlapp i höst
till spelen finns på PC .. för jag håller mig till min
käre dator .
mm den är värd pengarna men undra om det kostar mer att chppa ett ps3 än ett ps2??? <_<
Sony gjorde den så över avancerad så det knappt går att göra bra spel till det. Skäms på sony! haha.
jag som är långtradarchaufför tycker också det är dyrt trots att jag spelar ganska mycket och tjänar hyffsat bra sen är spelen dyra också... men visst jag skulle vilja ha ett men inte före det är nere på runt 4000....
har 360 nu då har man iaf råd att köpa ett antal spel jag menar dom flesta spel ledsnar man ju på ganska snabbt... ;)
↗ till inläggetSäg nåt nytt de är klart att alla tycker att den är för dyr.Är det fler än jag som vägrar köpa playstation3 för 6000kr och uppåt?
↗ till inläggetjag håller med dej men den är nog värd pengarna :DÄr det fler än jag som vägrar köpa playstation3 för 6000kr och uppåt?
Den är säkert värd pengarna men det är för mycket pengar för en vanlig konsument eller student ändå.
jag fick den idag.. för nån timme sedan. Jag har 3 olika spel och 2 kontroller..
HUHU! Alltså! Ps3 är absolut värt 6000 kr!. KÖP NU (:P) den bästa konsolen just nu enligt mej.
Så.. Det är dyrt, Men det är absolut värt pengarna!
↗ till inläggetjag fick den idag.. för nån timme sedan. Jag har 3 olika spel och 2 kontroller..
HUHU! Alltså! Ps3 är absolut värt 6000 kr!. KÖP NU (:P) den bästa konsolen just nu enligt mej.
Så.. Det är dyrt, Men det är absolut värt pengarna!
Bra gjort!!! :D :D
Tror jag håller mig till 360, samma grafik, kan göra NÄSTAN exakt samma saker, plus att jag kan köpa TVÅ 360 till priset av en ps3, :o fast ni som redan köpt den vill väl inte medge misstaget? :P
att köpa ps3 är inget misstag.
Jo man kan ju köpa 2 xbox 360.. Men vem vill igentligen ha 2 urdåliga konsoller?
Jag föredrar 1 bra konsoll istället.
Ps3 har typ lika bra grafik som 360 nu ja.. Men inte om ett tag. För då kommer ps3 ha mkt bättre grafik.
6000 är lite för ps3 tycker jag.
↗ till inläggetDagens asgarv. 360 är INTE urdålig >_>Jo man kan ju köpa 2 xbox 360... Men vem vill igentligen ha 2 urdåliga konsoller?
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in