💬
Logga in
Fuska.se

Playstation3-svindyr

36 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Är det fler än jag som vägrar köpa playstation3 för 6000kr och uppåt?

Nivå 0 · Nykomling

Men den är inte så dyr om man tänker på vad som är i den t.ex. blu-ray som är värd 10 000 annars.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Det är sant :) måste skaffa mig en platt tv och slänga min 15" bildrör :) och sen köpa playstation3 när den blir lite begad. Föresten. har inte en blu-ray spelare fler möjligheter än den inbyggda i ps3? Jag är urkass på sånt där.

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

jo, trodligen, men ps3 har ju en massa andra saker: lyssna på musik, spela spel med bra grafik, fotoalbum, kolla på film, internet m.m

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

OK! visst kan man väl lira backup spel på ps3 eller? vet du nåt om det?Jag älskar att lira japanska äventyrs spel och dom finns bara som backup spel.Min ps2 är chippad så man kanske kan chippa 3:an också?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Det vet jag inte om man kan chippa ps3.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7

ok! Man får avvakta, man vill hemskt gärna kunna lira japanska spel... Men tanken på internet och go musik det gör att man kanske slår till redan nu...

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

om man har en kass tv känns det ju inte värt att köpat.

Nivå 0 · Nykomling

Man kan säker chippa PS3

Chipp till wii kom efter typ en månad efter relesen

18 Jun 2007
Nivå 0 · Nykomling

fast på nåt ställe hade dom sänkt priset till 2000 :) tror jag! :student:

Nivå 0 · Nykomling

så du tror bara du vet inte.

23 Jun 2007
Nivå 0 · Nykomling

Den är säkert värd priset om man tänker vad den innehåller men den är för dyr för en vanlig konsument särskilt vi ungdomar. Hur ska fi få iho 6500 sådär bara.

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Är det fler än jag som vägrar köpa playstation3 för 6000kr och uppåt?

Jag håller med dej ;)

27 Jun 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

OK! visst kan man väl lira backup spel på ps3 eller? vet du nåt om det?Jag älskar att lira japanska äventyrs spel och dom finns bara som backup spel.Min ps2 är chippad så man kanske kan chippa 3:an också?

Nej går inte att chippa en ps3a, men dem jobbar på en iso loader men än så länge funkar den inte, spelen startar men stängs av direkt.
29 Jun 2007
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Jag läste nånstans att den redan är chippad
4 Jul 2007
Nivå 0 · Nykomling

Finns typ 100 såna här trådar... ps3 är ungefär som en dator fast bara speldator klart den måste vara dyr.

6 Jul 2007
Nivå 0 · Nykomling

den är säkert värd det men jag vill inte betala så mycket för en konsol.

7 Jul 2007

Om man beställer från ett annat land t.e.x USA så ska det vara lite billigare än vad det är i sverige :cool:

Nivå 0 · Nykomling

men då kostar väl frakten lite...

9 Jul 2007
Nivå 0 · Nykomling

Man ska helst ha HD tv till ps2 annars är det inte likadan grafik

Med HD tvså är det mycket bättre grafik

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in