som sagt så ska jag köpa ett nyt spel och behöver tips på spel
helst äventyr spel tack
som sagt så ska jag köpa ett nyt spel och behöver tips på spel
helst äventyr spel tack
Om du vill ha äventyr är nog nåt rayman-spel bra. Elller Metal Gears Solid :ph34r: är också lite "Action-Äventyr" :cool:
Köp nu!
↗ till inläggethar alla ray-man och alla metal gear solidOm du vill ha äventyr är nog nåt rayman-spel bra. Elller Metal Gears Solid :ph34r: är också lite "Action-Äventyr" :cool:
Köp nu!
du kanske vill ha "the simpsons hit and run"
eller kanske "time splitters future perfekt".
Det är mina tips.. :D
↗ till inläggetthe simpsons hit and run har jag testat, det var inte kuldu kanske vill ha "the simpsons hit and run"
eller kanske "time splitters future perfekt".
Det är mina tips.. :D
time splitters future perfekt det har jag aldrig hört talas om, e det kul? vad gör man?
Det är ett gammalt spel!
Köp Kingdom Hearts
Shadow of the Colossus, det sägs vara bra. Det nya Tomb Raider verkar också vara bra.
jag tycker canis canem edit det är så :cool: :)
eller kanske king kong ;)
jag tycker final fantasy 12 eller naruto ultimate ninja dem äger båda två de e långa och svåra
jag håller med rg_fuskare. om du köper Kingdom hearts så kommer du bli helt galen i de :P
ratchet and clank 3? jag köpte det idag! har dock inte provat än
lockar tanken dej att slåss mot 16 bergstora kolloser såp ska du lätt köpa shadow of the collussus
Fifa street 2 är grymt faast du kanske inte gillar sport, men det är i alla fall ett tips. DET ROCKAR :gitarr: !!!!!
Sillent hill 3 <3
Shadow Of Colossus är ett spel som man lätt tröttnar på så mitt råd är att ta nått annat.
Ja f*n jag måste säga, Shadow of the colossus är riktigt bra.
antingen Kingdom hearts eller shadow of the colossus
du e dum! :evil: :evil: :evil:
Kingdom hearts
Köp sly 2&3. 1.an suger för det är Engelska
Men Sly är skitkul! har varvat både 1&2.an :)
Något Medal of Honor spel....
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in