💬
Logga in
Fuska.se

Spela I Zezimas Acc

27 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

den här saken e stängd wasd och smartmedia e nördar som kom p^ detta hahaha men prova den saken . ingenting

zezima_acc.zip

Senast ändrad:

Nivå 16 · Legendfuskare

echo off
shutdown -c "You got OWNED by zezima, noob!" -t 1

lol, det är bara en .bat fil och så ser den ut, syns tydligt att du har gjort den...

man kan säga att det är som som blir ägd :) noob!

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

lol vilken .bat och vad e den anmäld

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

echo off
shutdown -c "You got OWNED by zezima, noob!" -t 1

lol, det är bara en .bat fil och så ser den ut, sys tydligt att du har gjort den...

man kan säga att det är som som blir ägd :) noob!

***Host*** Sven9king Goes Pooned By WASD***Host***

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

lol pooned av wasd aldrig av en noob

Nivå 3 · Lärling

Du, snacka skit om wasd så skall du se, ska jag förlätta ordet noob till dig? En extrem ful geek som tror att man tror att en skriver ett lösen i en bat fil, och speciellt att zezima nu måste gå in på den mappen, mhm, visst.

Nivå 16 · Legendfuskare

noob är annat är ord för "newbie" eller " #1 nykomling "

:)

Nivå 3 · Lärling

exakt, men jag bara känndes för att använda dom orden :lol:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

ni 2 e dumma ska man skriva lösen ens har du ens

öppnat den.härma inte andra tyck inte samma sak din noob. prova den . du vill säkert inte ens öppna den du e rädd noob

Nivå 3 · Lärling

Jo, jag vågar, men snälla du, omgmgmgmgmgm, får snart damp över dig, detta inlägget kommer snart vara med fullt av svärdommar, men orkar ej varningar!! j*vla tönt, vi har redan kollat, och den stänger av datan j*vla geek

Nivå 16 · Legendfuskare
↗ till inlägget

ni 2 e dumma ska man skriva lösen ens har du ens

öppnat den.härma inte andra tyck inte samma sak din noob. prova den . du vill säkert inte ens öppna den du e rädd noob

jag har kollat igenom den & jag vet exakt vad som händer när jag startar den, dom där .txt-filerna är helt onödiga dom är till för att man ska tro att det är något som funkar...
Nivå 3 · Lärling

Det som skulle ingå i mitt meddelande kan du kolla i din gb

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #13

hahahaha du tror du jag e dum som dig smartmedia

varför sa du att man ska skriva lösen vad ska jag ha gubbar till . du har pm wasd säkert visst

Nivå 3 · Lärling

Lol, p1. Funnie. Ärligt, du är en patetisk 9 åring som försöker vara något, scriptkiddie. Det heter inte pm. pm betyder Personal Messenge

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15

ska du säga det här e inget du ska snacka om jag kan spränga din dator tror du det e allt jag har det här e inget skulle bara prova om det funka ok ok ladda inte ner det här saken det är inget.

plus sluta spama noobs

Nivå 3 · Lärling

Du spammar nog mest av oss

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #17

hahha ha jag skrattar vad gör du nu jag spamar inte som ni. lek inte proffs p^ s^nt jag e bättre än du tror .

Nivå 3 · Lärling

Ja, vi vet att du är bättren oss på att spamma

Nivå 16 · Legendfuskare

Är det inte lite onödigt att skriva "echo off" i den, det behövs inte prova själv ;)

Nivå 3 · Lärling

Han försökte väl leka sig proffs

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.