mitt är the elder scrolls IV oblivion
Vilket Är Ert Bästa Spel
Shadow run e skit kul om man har xbox live guld
ok
kan jag få fler svar snart
jag vill gärna veta vilket som är ert favorit spel
Just Cause
Just Cause är grymt roligt, bara att jag nästan klarat det till 100% (Fattas högsta ranken och två achievements). Annars är det för tillfället Crackdown, fast jag ska köpa Hour of Victory så snart som möjligt.
Har bara ett, så det får väl bli Rainbow Six: Vegas
Jag tycker om Tony Hawk Project 8 :D och Gears Of Wars
The Elder Scrolls IV: Oblivion, Gears of War, Crackdown, Hitman IV: Blood Money! :cool:
Just Cause
Mitt bästa är Gears Of War. Fast det jag mest vill ha som är möjligt just nu är oblivion
Saints Row är fett kul... också FlatOut Ultimate Carnage
fler
Saints Row och GRAW..
fler vill jag ha så jag vet vad jag ska köpa
saints row
jag har bara ett spel men av dem spelen jag haar testat är det de roligaste. det vill säga Saints Row. Jag lovar dig du kommer tycka att det e kul utan xbxo live också. Som gta fast su får göra massa grejer och till och med fälja hur gubbens kropp och ansikte ska se ut!! jag rekomenderar det.
Just nu är det helt klart Lego Star Wars. Barnsligt men riktigt kul. Dubbelt å bra än det första, det må jag säga. :)
Crackdown. :D
Lätt Oblivion, men gissar på att jag kommer älska Bioshock som kommer om bara några dagar :D 15 för att vara exakt :)
Annars är GRAW2 också väldigt roligt i Live :)
Ett spel som jag spelat mycket online är Chromehounds. Riktigt roligt online spel och ett av mina favorit spel