Bannad För Alltid?
↗ till inläggetNej, det är som sagt inte några problem att ställa in det för en grupp, men det går inte att göra för en enskild användare.Det borde inte vara några problem att ändra permissions så att användare av gruppen "Bannade" eller vad den heter enbart har tillgång till gruppforum.
Jag kan inte IPB plattformen speciellt bra, men med PHPBB går det alldeles utmärkt.
↗ till inläggetGår väl att säga avstängd. Men det jag menar med "död" är att den blir helt låst och ej går att använda något mer. Tydligare och säga "död" än avstängd då det ej går att missförstå.
Om en användare som heter t.ex. "KVAB" blir bannad, kan någon annan ta det namnet då?
↗ till inläggetGår väl att säga avstängd. Men det jag menar med "död" är att den blir helt låst och ej går att använda något mer. Tydligare och säga "död" än avstängd då det ej går att missförstå.
Ja, såg en som hete ett namn som var bannad
Är det inte den IP:n som man reggade sig på som banas?
jo men datorn har väl en speciell ip adress?
↗ till inläggetIP-adressen går att ändra med några få klick på musen om jag inte är helt ute och cyklar i havet.jo men datorn har väl en speciell ip adress?
Din dator IP bannas och din användare, försöker du logga in på någon annan dator med en användare med 5 varningar så bannas den datorn också. Så var det iaf för min kompis Beldur.
Det hä'r forumet lär ju inte finnas kvar år 2032
Jag har fått 2-3 varningar pga. Reklam för personlig vinning ^^ :visslar:
↗ till inläggetDin dator IP bannas och din användare, försöker du logga in på någon annan dator med en användare med 5 varningar så bannas den datorn också. Så var det iaf för min kompis Beldur.
Om jag inte har helt fel så kan man radera cookies och sen funkar det igen att gå in på fuska.se ?
alla mina varning beror på onödiga inlägg
men, jag tycker det är dåligt med banning o sånt, ge en besöksförbud i kanske en månad ist. andra varningen 2månader, ist. för att bli bannad på heltid :P
Eller så följer man helt enkelt fuska.se's regler så slippar man varningar och avstängning.
Tråden är besvarad, låser nu.