Hoppa till innehåll

Kär I Sin Bästis?


Rekommendera inlägg

Hej, jag har hamnat i en konstig situation :P Jag har en bästa vän som hetet Oliver och går i min klass, vi var ihop när vi var små. men nu så Är jag inte säker på att han tycker mo mig.. han vet att jag gillar honom men han säger att det är viktigare med en bästa vän.. :unsure: för han tycker jag är jätte snäll och rolig och bäst, men han tycker inte ommig på det sättet. men sen en dag sa han att egentligen om han har en kompis som är väldigt rolig och snäll så kanske man ska satsa på den ändå.. :blink:

Han gör mig så förvirrad ibland och nu har vi inte träffats på sommarlovet än, vad ska jag ta mig till? tänkt fall han inte ens vill ha ihop med mig eller inte gillar mig? :o

Olykligt kär? :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du ska inte ge upp hoppet eftersom du aldrig kan vara 100% säker på vad han tycker och tänker. Och om du verkligen är säker på att du tycker om honom mer än som en vän så tycker jag att du ska fortsätta att försöka. Umgås med honom visa honom på ett bra sätt att du gillar honom och att han är speciel, har du tur så kanske han kan få upp ögonen för dig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst jesper93

Gör som Selene säger försök att umgås med han ring till han lite då och då men inte för mycket visa honom att du tycker om han och att han är speciell så kommer han nog fråga chans på dig B) B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...