💬
Logga in
Fuska.se

Hunter Pet.

28 svar · startad

Trådstartare #1

Vilken pey ska man ha på level 10?

Cat?

Bear?

Boar?

Vill också veta vilken av de som gör bäst dps och vilken som håller bäst aggro..

Cat är nog det ultimala valet, petet som slår snabbast och som jag använder <3 xD :P

Bear för Tankin, långsammare kills men mera hp.

Boar, också en sorts pvp djur, dock inte bra för annat.

Mitt val; Cat, använder det . ´^`_´^`

8 Jul 2007

ta det djur du tycker mest om roligare å spela då

jag valde först boar för de äter det mästa som går och hitta sen i lvl 30 typ ska du skaffa en cat för de äger så fett hårt

Boar är ett extremt bra val!

Den japanska djuret :o

Trådstartare #7

Jag valde bear.. Men den håller inte aggro något bra.

Men på 40 blir det nog en sån där apa.

Japanska djuret? Vad är det?

9 Jul 2007

på 43 ska du fixa bangalash..han äger hårt...kolla på dps så svimmar du.

Trådstartare #9

King Bangalash

Level 43 Elite Beast

Stranglethorn Vale

Det står att det är en elite. :S Kan man fånga eliter eller?

aa, visst.

10 Jul 2007

Min hunter lvl 32 har en sån där gorilla man kan få i stv. Sen blir de den dära cat eliten i stv ^^

Skaffa Bangalash , inte en sån där gorilla dom äter ju bara frukt och det är svårt att hitta.

11 Jul 2007

Cat ska du ha

Testa lite olika och se vad du gillar, scorpids rockar med sitt gift.

12 Jul 2007

Välj gris. Cat är bara DPS och dör lätt.

Boar är dock ett grymt bra val.

Dom är som mini warriors som kan charge, och gör hyffsad dps, och holler aggron bra.

Cat FTW äger i prowl :P

Trådstartare #18

Då blir det en sån där "cat" på level 30+. Tack för svaren.

Jag har en level 70 troll hunter med nästan full epic. Den är just nu marksmanship speccad eftersom i 70 är det mest PvP som gäller.

Info:

King bangalash är som en normal cat i level 43, DPS:en blir som en normal cat i den leveln efter du tamt den. Spelar ingen roll om den är elite, den blir som en normal cat sen. King bangalash är dock inget bra val, den är ju inte precis dålig men, men.. Jag testade själv detta och jag jämnförde med en annan cat i den leveln, det är ingen direkt skillnad på dom (Bortsett från färgen).

I PvE ska du ha Bear. Eftersom den håller bäst aggro, har mest HP (turtles har mest armor men dom är sämre än bears). Vilket gör att du kan ha flera mobs på dig samtidigt (bara den tankar). Detta funkar inte med cats eftersom cats dör för snabbt och håller inte aggro bra.

I PvP är det cat som gäller. Ingen brukar döda djuren så dom behöver bara hög DPS. Cat slår snabbast och skadar rätt mycket så du ska ha en cat i PvP.

Vill du ha en cat med prowl och dash läs detta.

Du hittar den första med prowl i Hillsbrad foothills, precis vid kanten av Alterac mountains (Norra hillsbrad). Dom är runt level 24 om jag inte minns fel.

Om jag inte minns fel hittar du de första djuret med dash i Stranglethorn Vale. Den som har de heter "Stranglethorn tiger" och finns i stort sätt på många ställen på den västra sidan av floden. Dom här är runt level 32-33.

Du behöver inte tama ett djur som har både och, utan när det står någonting om att ditt pet har lärt sig prowl/dash rank:1 så har du den. Vilken cat du en tamer kan då lära sig de.

13 Jul 2007

Från min erfarenhet håller gorillor aggro bättre än alla andra pets eftersom stomp är en aggro magnet.

Hade en gorilla (Uhc'lok, 52 rare spawn i Uhn'goro) upp till lvl 60 när jag levlade min Hunter alt. :)

Den ser riktigt cool ut också, när man använder Bestial Wrath så blir den dubbelt så stor som en Tauren.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in