Hur ska man få forum koden till 15+. :student:
kommer admin skicka den till mitt epost :ph34r:
Hur ska man få forum koden till 15+. :student:
kommer admin skicka den till mitt epost :ph34r:
Fråga någon som är över femton? Du kanske får koden via e-post eller så kan du bara gå in där när du är femton!
Man behöver väl bara gå in där när man är 15?
ja när det ändras till 15 går man bara in där
Aaa När man blir 15 behövs ingen kod..
Man kommer in automatiskt :)
Ja. Men jag vet inte varför man har satt dit en kod funktion överhuvudtaget.
Livets stora fråga...
kanske för att underåriga inte ska komma in där? som typ små 13 åringar
jo men då ska det itne vara en kod utan typ stå "du är inte 15" bara, det är liksom onödigt med en kod
↗ till inläggetjo men då ska det itne vara en kod utan typ stå "du är inte 15" bara, det är liksom onödigt med en kod
Aa, exakt. Typ, admin ger ut lösen till dom under :D Därför fixade han det ^^
Kanske om dem skulle få en mod på 14 år som ska kunna ha en kod om den vill komma in där och se om dem där håller sig till reglerna? XP
↗ till inläggetsmart men jag tror inte admin har det som syfteKanske om dem skulle få en mod på 14 år som ska kunna ha en kod om den vill komma in där och se om dem där håller sig till reglerna? XP
Haha Ofta 14 årigar kan följa regler :visslar:
Jk! :lol:
Men smidigt att fråga hur man får koden..
Du kunde väntat 20 minuter till och istället så frågaru vad det är för kod och nu fick alla icke 15 åringar veta att det inte finns nån kod.
lol om man vill ta sig in på 15+ forumet när man är typ 13 så registrerar man sig väl som nått över 15? >_>
Lol admin kan typ bara koden xD
För att moderatorer som är under femton kanske ska kunna komma in dit?
Det tror jag inte
Grattis på 15-års dagen nu får du köra moppe och ha sex (lagligt) helt inte på samma gång dock
15+ forumet borta? Eller bara jag som är blind?
nej det är borta det användes för lite sa admin
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in