Jo, jag undrar om man inte skulle kunna lägga till ett förum underspelforumet som heter typ "Alla andra spel", det är lite jobbigt att alla lägger spel-trådar i pc-forumet och liknande.
Spel Utan Forum.
Det fanns en tråd om det förut att pc-forumet skulle delas upp i mjukvara & hårdvara.
Men jag tycker isf att det skulle vara uppdelat i spel, program & hårdvara
Ja, det borde det finnas. Jag gav ett likadant förslag i en annan tråd.
NEJ!!
pc spelen ska va i pc, ps2 spelen ska va i ps2 spelen. Övriga spelen ska vara i övriga konsoler.
Så är det bara..
annars blir alla andra forumerna skitsega. Bara för att då kommer det ju inte postas i dom forumerna. För då finns det redan en övriga spel.
Håller med OneDream, de spel som man behöver hjälp med, kan man lägga i sin kategori (konsolan alltså).
hur blir de då om man ska posta nått om ett spel som t.ex oblivion, det är ju till 360 och pc och ps3 ( osäker om det är till ps3 )
Då är det väl bara att lägga inlägget i det konsolforumet man har spelet till, JohanFoppa?
mm men jag har oblivion och jag brukar hjälpa dem som skriver i PC forumet för jag har oblivion till PC, jag har inte 360 så jag brukar inte gå in där-_- vilket gör att det blir rätt knäppt om alla postar hjälp om samma spel i 420 olika forum....lr så lär sig bara den här j*vla sidan att googla >_<
NEEEJ vi ska inte ha "alla andra spel"!!! Då ska man lika gärna ta bort PC forum och dom
'-.- En av dom sämmre ideerna enligt mej
Nja... Idén var inte dum men JohanFoppa har en poäng i vad han sa.
Jag tycker det är bra som det e. Fast pc-forumet skulle kunna delas upp i "spel" och "annat", lr nåt i den stilen...