Nu är jag förbannad!
I typ en och en halv månad har jag haft 201 fuskamynt,
däribland en godkänd nyhet och massvis med inlägg!
Vad beror det på?
Nu är jag förbannad!
I typ en och en halv månad har jag haft 201 fuskamynt,
däribland en godkänd nyhet och massvis med inlägg!
Vad beror det på?
Du får endast fuska mynt för dina inlägg i spelforumen och det kan dröja ett tag innan man får sina fuska mynt för en godkänd nyhet.
VadGer
Ett inskickat och godkänt fusk50 FuskaMynt
En inskickad och godkänd nyhet100 FuskaMynt
En inskickad och godkänd recension50 FuskaMynt
Ett nytt ämne i forumet20 FuskaMynt
Som sagt så får du bara 3 fm per inlägg, men inte i alla forum. Har du t.ex. postat 502 inlägg i spamforumet och ett i PC forumet så får du bara 3 fm. Recensioner och fusk ger som sagt 50fm vardera och nyheter ger dig 100. Däremot får du bara fm för godkända saker. Om du har fått ett PM om att det är godkänt och inte fått några fm på en månad bör du kontakta admin. Eftersom systemet är lite segt ibland så har admin sagt att det kan dörja några timmar ibland, dock inte veckor. Och såklart är vettiga ämnen också något för folk som behöver fm, de get 20fm vardera.
↗ till inläggetT.ex. för typ två timmar sen skrev jag i fuskamynt ungefär 5 inlägg...Som sagt så får du bara 3 fm per inlägg, men inte i alla forum. Har du t.ex. postat 502 inlägg i spamforumet och ett i PC forumet så får du bara 3 fm. Recensioner och fusk ger som sagt 50fm vardera och nyheter ger dig 100. Däremot får du bara fm för godkända saker. Om du har fått ett PM om att det är godkänt och inte fått några fm på en månad bör du kontakta admin. Eftersom systemet är lite segt ibland så har admin sagt att det kan dörja några timmar ibland, dock inte veckor. Och såklart är vettiga ämnen också något för folk som behöver fm, de get 20fm vardera.
Innan de inläggen hade jag 201 FM...
Sen fick jag 20 för denna tråd
man får inga fuskamynt i fuskamynt tråden -.- http://www.fuska.se/forum/Fuskamynt-t12708.html
↗ till inläggetI detta forum får du inga FuskaMynt.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in